וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרז סכסוך עבודה באתר ONE

23.12.2013 / 10:31

שלושה חודשים מאז הוקם ועד עובדים באתר, וההנהלה עדיין נמנעת מלהיפגש עם נציגיו. הבוקר הוכרז סכסוך עבודה והעובדים מזהירים: "תוך שבועיים נהיה רשאים לשבות"

ארגון העיתונאים מודיע הבוקר (שני) על סכסוך עבודה באתר הספורט ONE, זאת עקב מה שמכנים בארגון "התעלמות ההנהלה מדרישת העובדים לניהול משא ומתן קיבוצי וחוסר תום לב מצד ההנהלה". בוועד העובדים ציינו כי החל משבועיים מהיום הם יהיו רשאים לנקוט בעיצומים ואף להשבית את האתר.

במייל שהוציא הארגון לעובדים צוין כי עברו למעלה משלושה חודשים מאז הוקם הוועד באתר, ולמרות פניות רבות להנהלה להנהלה זו נמנעה מלהיפגש עמו. "למרבה הצער, ההנהלה גם בחרה להתעלם מבית הדין לעבודה, שהמליץ לה להיפגש עם העובדים", צוין.

בן זילכה, נציג ארגון העיתונאים מסר הבוקר: "נאלצנו להכריז על סכסוך עבודה לאחר שניסינו מספר פעמים לנהל הליכי הידברות עם הנהלת ONE. על אף שהעובדים התארגנו כחוק ופעלו בהגינות לאורך כל הדרך, ההנהלה פעלה מהרגע הראשון נגד ההתארגנות. גם בית הדין לעבודה יצא נגד מהלכים אלה של ההנהלה. אנחנו תקווה שהנהלת ONE תשכיל להבין שהיא חייבת מכל בחינה להידבר עם העובדים. בלית ברירה ננקוט גם בצעדים ארגוניים."

מהנהלת ONE נמסר בתגובה: "קיבלנו את הנייר ואנו לומדים את הנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully