וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברת HOT דנה אדמוני-רוזנטל פורשת מהתפקיד

23.12.2013 / 14:45

אחרי חמש שנים על כסא דוברת HOT, דנה אדמוני-רוזנטל הודיעה על סיום התפקיד. הרצל עוזר: "ידעה לנווט את תחום התקשורת בכישרון, במקצועיות ותוך דבקות במטרה"

דנה אדמוני-רוזנטל, דוברת קבוצת HOT בחמש השנים האחרונות, הודיעה היום (שני) על החלטתה לפרוש מתפקידה. היא תישאר בתפקידה עד סוף חודש החודש הבא, טרם נודע מי יחליפה בתפקיד.

אדמוני שימשה בעבר כדוברת משרד התקשורת. קודם לכן הייתה העוזרת הפרלמנטרית והדוברת של חבר הכנסת אבשלום וילן ממרצ במשך כשלוש שנים. בעבר שימשה כדוברת חיצונית לחברה, במסגרת עבודתה כיועצת תקשורת וכשותפה במשרדו של מוטי שרף, וב-2009 מונתה לתפקיד דוברת פנימית בחברה.

הרצל עוזר מנכ"ל ויו"ר HOT מסר היום: "על רקע השינויים המשמעותיים שעברה הקבוצה, דנה ידעה לנווט את תחום התקשורת בכישרון, במקצועיות ותוך דבקות במטרה. לאחר חמש שנים דנה בחרה להמשיך לאתגר הבא. אני מכבד את ההחלטה, וכל שנותר לי הוא, לאחל לה הצלחה רבה, אין לי ספק כי תצליח".

דנה אדמוני-רוזנטל: "היו לי חמש שנים מאתגרות ומרתקות והזכות לעבוד עם צוות נפלא של מנהלים ועמיתים. HOT עברה כברת דרך משמעותית והייתה לי ההזדמנות לתרום את חלקי להתפתחות החברה ולצמוח בתוכה. עתה, אני חשה, כי הגיע הזמן להמשיך לתפקיד הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully