וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי הדר פרש במפתיע מהגשת הכל דיבורים

24.12.2013 / 10:31

פרסום ראשון: מגיש ”הכל דיבורים” יוסי הדר פרש הבוקר במפתיע מהעבודה על התכנית, נטש את המערכת וסרב לעלות לשידור. הרקע: חילוקי דעות עם עורכות התכנית

דרמה מאחורי הקלעים של תכנית האקטואליה המואזנת בישראל - "הכל דיבורים" של רשת ב': לוואלה! ברנז'ה נודע כי מערכת היחסים המתוחה בין מגיש התכנית יוסי הדר לבין צוות עורכות ומפיקות התוכנית שוש פורמן, רווית לוי ושרון עמית הגיע הבוקר (שלישי) לשיא, עד לכדי סירובו של הדר להגיש הבוקר את התכנית.

בעת העבודה על התכנית הבוקר התגלע ויכוח בין הדר לבין העורכות, שהגיע עד כדי הטחת צעקות רמות. לאחר הוויכוח עזב הדר בזעם את המערכת והודיע למנהליו שאין בכוונתו להגיש הבוקר את "הכל דיבורים" ובמקומו הוצב ברגע האחרון יובל גנור.

גורם בתחנת הרדיו סיפר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי בין העורכות להדר שוררים יחסים מתוחים זה זמן רב. "זו מערכת בלתי אפשרית, ומאז עזב אותה ירון דקל יש שם ריבים כל הזמן", סיפר. גם הדר וגם עורכות התכנית כבר הגישו בעבר תלונות הדדיות אצל הנהלת רשות השידור באשר לוויכוחים קודמים.

הבוקר כאמור הגיעו הוויכוחים לשיא כאשר עורכת התכנית שושנה פרומן, כך לפי הגורם, איימה על הדר ואמרה לו "יומך יגיע". גורם אחר מקרב עיתונאי תל אביב מסר לוואלה ברנז'ה כי הדברים נאמרו רק לאחר שהדר הטיח בפניהן קודם לכן כי "יומן קרב". הוא סיפר כי צוות התוכנית הופתע מהחלטת יוסי הדר לעזוב את התכנית ארבעים דקות לפני תחילתה. "לצוות אין כוונה לנטוש את התכנית ולו לדקה", הוסיף הגורם.

יוסי הדר מונה לתפקיד מגיש "הכל דיבורים" לאחר שעזב אותה ירון דקל אשר מונה לתפקיד מפקד גלי צה"ל לפני כמעט שנתיים. הדר הגיש את התכנית ברוטציה עם אמיר איבגי, עודד שחר, איילה חסון ואורן נהרי. במקביל לתפקידו כמגיש הוא משמש גם בתפקיד הבכיר של מזכיר מערכת החדשות של רשת ב'.

יוסי הדר סרב לאשר או להכחיש את הפרטים והפנה לקבל תגובת רשות השידור. ברשות סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully