וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפשו בגוגל: "השלמת הכנסה"

24.12.2013 / 13:58

עיתונאים באינטרנט? בית ספר סמי עופר לתקשורת וגוגל מכריזים על פרס חדש שיוענק לעיתונאים ולגופי עיתונות העוסקים בעיתונות אונליין. שווי הפרס: 15,000 שקל

בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה וחברת גוגל מכריזים על פרס עיתונות חדש שיוענק לעיתונאים ולגופי עיתונות העוסקים בעיתונות אונליין בישראל. הפרס, בשווי 15 אלף שקלים, יוענק החל מהשנה בטקס חגיגי במהלך כנס עיתונות האונליין DIGIT המתקיים זו השנה השלישית במרכז הבינתחומי הרצליה. השנה יערך הכנס בשיתוף גוגל.

צוות הכנס קרא היום לעיתונאים וגופי תקשורת הרואים עצמם מועמדים לפרס, למלא ולהגיש את טפסי המועמדות באמצעות אתר האינטרנט של הכנס החל מתחילת החודש הבא ולמשך כחודש. בתום תקופה זו תתכנס ועדת הפרס על מנת להחליט על הזוכה. "הפרס החדש מיועד לעיתונאים בישראל הפועלים במדיה דיגיטלית ומצליחים לשלב עשייה עיתונאית משמעותית ומשפיעה תוך ניצול מקסימלי של הכלים המקצועיים שמעניקה הפלטפורמה הדיגיטלית", מסר רועי כ"ץ, מייסד ועורך הכנס. "הפרס הוא שלב חשוב ומשמעותי בהתעצמות העיתונות הדיגיטלית בישראל ואנו מודים לחברת גוגל על שיתוף הפעולה במהלך חשוב זה."

ד"ר נעם למלשטריך-לטר, דיקן מייסד בית ספר סמי עופר לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה: "אנו, בבית ספר סמי עופר לתקשורת, שמחים להמשיך להוות את משכנו של כנס DIGIT. העיתונות ממשיכה לעבור תהליך מהיר וגורף של שינויים המחייבים אותנו לעסוק בהם. בית הספר לתקשורת שם דגש על לימוד ומחקר של התהליכים המתרחשים בעולם התקשורת הדיגיטלית ובבחינת ההשלכות העתידיות על תחומים רבים בחיינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully