וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את דהאמשה אימאן

29.12.2013 / 16:21

כתבת אתר "פאנט" מקבוצת פנורמה

גיל: 29

מה בעצם אני עושה? מסקרת וכותבת בכל תחומים המעניינים את המגזר ערבי, בעיקר באיזור נצרת והצפון.

השכלה: תואר ראשון בתקשורת ושיווק מהמסלול האקדמי של קמפוס מאר אליאס באעבלין, שלוחת אוניברסיטת אינדיאנפוליס, ארה"ב. לאחר מכן הוספתי תעודת הוראה בהתמחות לחינוך מיוחד לכיתות א - יב במכללת סכנין.

תפקידים קודמים: הגעתי ל"פאנט" עוד כשהייתי סטודנטית. שילבתי קצת לימודים ועבודה ככתבת מקומית של אזור נצרת בלבד. לאחר סיום התואר ולאחר שצברתי ניסיון הורחב תפקידי והיום אני מסקרת את כל אזור הצפון ונוגעת בהרחבה בסיפורים שונים המעניינים את המגזר הערבי.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: בסאם ג'אבר העורך הראשי ומייסד קבוצת פנורמה, למדתי ממנו הרבה על עולם העיתונות ואני ממשיכה ללמוד ממנו גם עכשיו. ג'אבר תמיד עוזר לי להצליח ולהביא סיפורים מעניינים לקהל הקוראים. הוא לימד אותי לעשות את העבודה העיתונאית בצורה עניינית ואמיצה.

איפה את בעוד 5 שנים? באתר "פאנט". אני אוהבת את הקבוצה ומטרתי להתקדם ולהגשים את חלומות שלי באותו מקום. אני מאמינה שהעבודה שלי היא שליחות ואני מקווה שבאמצעות העבודה העיתונאית אצליח לפעול למען נשים במגזר הערבי ולמגר את תופעת האלימות נגדן. אני גם מאד אוהבת לסקר את סיפורי ההצלחה במגזר הערבי, ולהראות שיש אצלנו צמיחה בתחומים כמו הייטק, רפואה, תעשייה, ועוד.

מה אוכלת לצהריים? תבשילים והעיקר לא ג'אנק-פוד. בזמן הפנוי שלי אני מכינה אוכל אבל אני עדיין נהנית מתבשילים של אמא.

פרגני למתחרים: מפרגנת לתקשורת בעברית.

דהאמשה אימאן. באדיבות המצולמים
דהאמשה אימאן/באדיבות המצולמים
  • עוד באותו נושא:
  • פאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully