וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אזולאי מונה למנכ"ל חברת ניהול המשברים של גיתם/BBDO

30.12.2013 / 10:16

אחרי שלוש שנים בחברת ניהול המשברים של גיתם BBDO ימונה אסף אזולאי למנכ”ל החברה, אשר בעבר שימש כסמנכ”ל הלקוחות שלה. לצידו ימונה בקרוב מנכ”ל נוסף

אסף אזולאי מונה לתפקיד מנכ"ל משותף של חברת BBDO IM, חברת ניהול המשברים של קבוצת גיתם/BBDO. הוא ישמש כמנכ"ל תחת עמית לבני ועדו הרטוב, המנכ"לים המשותפים של הקבוצה. לצידו של אסף אזולאי ימונה בשבועות הקרובים מנכ"ל נוסף אשר על שמו תכריז החברה בימים הקרובים.

אסף אזולאי (30), הצטרף ל- BBDO IM לפני כשלוש שנים ובהמשך מונה לסמנכ"ל לקוחות בחברה. לפני כן שימש כחמש שנים כיועץ התקשורת של שר התמ"ת והתשתיות הלאומיות, פואד בן אליעזר וכיועץ לח"כ יוחנן פלסנר. אזולאי הינו קצין במיל' בחטיבת דובר צה"ל בה שירת בעת שירותו הסדיר כדובר אוגדת אזור יהודה ושומרון.

אסף אזולאי יחליף את עמית לבני אשר שימש בשנה האחרונה כמנכ"ל BBDO IM. עמית לבני עצמו החליף לפני כשנה את עדו הרטוב אשר שימש כמנכ"ל BBDO IM מאז הוקמה על ידי משה תאומים לפני כחמש שנים.

לבני והרטוב אמרו היום כי המינוי הוא הבעת אמון ביכולותיו של אסף להיות חלק מהנהגת הקבוצה. "BBDO IM היא אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים בקבוצת גיתם/ BBDO ואנו בטוחים שיחד עם עובדיה המצוינים ימשיך אסף אזולאי להובילה לפסגות חדשות", נמסר בהודעת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully