וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאן והפינס

30.12.2013 / 13:01

אייטם של "ערב טוב עם גיא פינס" על הקליפ הפרובוקטיבי של קניה וסט עלול לעלות לערוץ 10 עשרות אלפי שקלים - קנס על שידור תוכן פרובוקטיבי. ערוץ 10: "האייטם היה מטושטש"

אייטם ששודר בתכנית "ערב טוב גם גיא פינס" בו הוקרנו חלקים מקליפ פרובוקטיבי של קניה ווסט, עלול לעלות לערוץ 10 הרבה כסף: לוואלה! ברנז'ה נודע כי ברשות השנייה פתחו בהליך הפרה נגד הערוץ על שידור תכנים מיניים בוטים שאסורים לשידור לפני השעה עשר בערב.

בקליפ לשיר "Bound 2" נראים ווסט ובת זוגתו, קים קרדישיאן, מדמים אקט מיני תוך כדי רכיבה על אופנוע, כאשר קרדישיאן חשופה וללא בגדים. האייטם, אשר שודר בחודש שעבר ובמהלכו טשטש הערוץ את חלקי העירום, עסק בפרובוקציה שהקליף עורר ובתגובות לו.

בעקבות תלונות של צופים בחנו ברשות השנייה את הקטע, והחליטו שהחלקים הפרובוקטיביים בקליפ מתאימים לצפייה מגיל 14 ומעלה, זאת בעוד "ערב טוב עם גיא פינס" המשודרת לפני החדשות מסווגת לצפייה מגיל 8 ומעלה. ברשות התחשבו בכך שאבריה המוצנעים של קרדשיאן הוצנעו, אולם ציינו כי היא וקניה ווסט נצפו "מזיזים את אגנם באופן שאינו משתמע לשתי פנים", וכי "האייטם אינו ראוי".

אצלנו אין רגולציה. צפו בקליפ:

נציב פניות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב, מסר לצופים שהתלוננו שלא היה מקום לשידורו של הקליפ הפרובוקטיבי, בעיקר לא בשעה בה צופים ילדים רבים בתכנית. "'ערב טוב עם גיא פינס' הינה תכנית בידור המשודרת על התפר שבין שעות הערב לשעות הלילה", כתב רגב. "אלה הן שעות בהן כל בני המשפחה, ובכללם ילדים, צופים בטלוויזיה".

"מנגד, משודרים בתכנית זו תכני בידור הכוללים קטעים על חיי הלילה ועל ידוענים ולא פעם כוללים קטעים אלה עירום מרומז ולעיתים מלא. אני קורא לזכיינית לנהוג בזהירות מוגברת בבואה לשדר תכנים מסוג זה בשעה מוקדמת זו של הערב".

מערוץ 10 נמסר כי "האייטם טושטש ועומד בכל כללי הרשות השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully