וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

2.1.2014 / 15:24

לירן גורדון תמונה לדוברת בנק לאומי • שני נחשוני תחבור ללוסי אהריש ברשת • רכזת דסק חדשות למעריב • וגם, בונוס: למי עדיין לא מאוחר לסמס מזל טוב • ויש עוד. הכל בפנים

דוברת רכבת ישראל לירן גורדון תסיים את תפקידה בתום כחמש שנים ותמונה לדוברת בנק לאומי - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורדון תעבוד תחת ראש מערך השיווק של הבנק אבירם כהן. בעבר שימשה גורדון כדוברת החברה להגנת הטבע וכדוברת משרד התשתיות, ולתפקידה בבנק לאומי תיכנס בעוד חודש.

בשורה רעה לאנשי אגף הרדיו של ynet: שני נחשוני, קריינית ועורכת החדשות של האגף התפטרה השבוע. במחלקה נותרו כעת חמישה אנשים בלבד: חן זאוסמר, הני אמיר, גל בן חיים, איתי גל, יוסי פישר ותמר נדב. גורם המעורה בפרטים מספר שכבר תקופה ארוכה שהקריינים גם עורכים בעצמם את החדשות, המשודרות ברדיו ת"א, וגם מפיקים את המשדרים.

אז לאן שני נחשוני? היא צפויה להצטרף לתכנית הבוקר החדשה של רשת "שיחת היום" שתנחה לוסי אהריש. לוואלה! ברנז'ה נודע כי מלבד לדידי הררי, ליאור דיין ודן מנו ישמשו כחברי פאנל גם חבר הכנסת לשעבר דניאל בן סימון, ואנה שוליק, מגישת חדשות RTVI ברוסית.

מעריב-מקור ראשון מציג: רכזת כתבים חדשה

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי חנן גרינווד מהעיתון "שביעי" ישמש כעורך אתר "כיפה". הוא יחליף את יונתן אוריך שהצטרף רשמית למעריב וישמש כעורך ערוץ היהדות של NRG, וישתלב גם בדסק החדשות של האתר תחת העורך הראשי אלעד טנא.

ועוד בקבוצת מעריב-מקור ראשון: בצוות הריכוז של העיתון יש רכזת דסק חדשות חדשה, נחמי שלום - אשר שימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת התוכן ברדיו "גלי ישראל".

עוד בפורשים: מושיקו כהן, מפתח הקראייטיב במחלקת התכניות של ערוץ 10, הודיע על עזיבה. הוא יצטרף לחברת הפיתוח והפצת הפורמטים טלוויזיונים "ארמוזה פורמטס" של אבי ארמוזה. מתוך קורות החיים של כהן: עורך משנה ומבקר הטלוויזיה של מגזין "רייטינג" המנוח.

גם אנחנו, בוואלה!, נאלצים להתמודד עם פרידה: מפיקת החדשות בשלוש השנים האחרונות עירית זיכלינסקי החליטה שהיא עוזבת. בהצלחה לאנה מיולטין, הרכש החדש בבניין.

גלי שמחוני משמיעה קול

השחקנית עמית פרקש (מקום שלישי ב"רוקדים עם כוכבים") לוהקה לתפקיד המנחה בתכנית מגזין חדשה בשם "איטי ועצבני", אותה מפיק ערוץ הילדים ZOOM של אבי בר וקבוצת סבן. פרקש תנחה את המגזין לצידו של אסף פורמן, מנחה "אקזיט" לשעבר.

"אקס פקטור" עדיין לא הגיעה לסיום, אבל בניית מערכת "The Voice" נמצאת בעיצומה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי גלי שמחוני תשמש השנה כעורכת המשנה בעונה השלישית של התכנית. עד עתה שימשה שמחוני כרכזת המערכת בעונה הרביעית של "היפה והחנון" אשר עלתה לאחרונה לאוויר בערוץ 10.

וגם, פינת בונוס חדשה: תגידו מזל טוב - לאלמוג בוקר נולדו השבוע תאומים, והבוס גולן יוכפז חובק גם הוא תינוק חדש.

סופ"ש נעים.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully