וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את לירן וייס

8.1.2014 / 12:07

יועץ תקשורת בכיר בחברת פרו-אסטרטגיה, מקבוצת "גלעד יחסי לובינג וממשל" (צילום: ניב אהרונסון)

גיל: 29

מה בעצם אני עושה? במסגרת תפקידי אני משמש כיועץ לענייני תקשורת ואסטרטגיה ללקוחות המשרד, מנהל משברים תקשורתיים ומאבקים ציבוריים, יוזם אירועי מדיה לשם עיצוב סדר יום תקשורתי, מקדם כתבות איכות על לקוחות המשרד ומייעץ לקראת הופעות בתקשורת.

השכלה: תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל.

תפקידים קודמים: בוגר ריכוז הכתבים של "ידיעות אחרונות"; סגן דובר שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר, ולאחר מכן ראש צוות ויועץ תקשורת בכיר בחברת "בן חורין-אלכסנדרוביץ".

ניהלתי בין היתר את קמפיין גיוס תרומות מח עצם לעמותת עזר מציון, ואת המאבק לשוויון בנטל שהוביל לביטוח חוק טל בעקבות לחץ תקשורתי מסיבי והפגנת עתק של 50 אלף איש במאהל "הפראיירים" בתל אביב. בנוסף ייעצתי למשרד להגנת העורף ולמפלגת העבודה.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? עידן מוטולה, רכז הכתבים של "ידיעות אחרונות". לפני 6 שנים התראיינתי אצלו לתפקיד בריכוז הכתבים בעיתון, ושם התחלתי את דרכי בעולם התקשורת. זו הייתה זכות גדולה עבורי לגדול במערכת חדשותית מצוינת שכזו.

איפה אתה בעוד 5 שנים? מוביל את קמפיין הבחירות של ראש הממשלה הבא.

מה אוכל לצהריים? כל יום אני מבטיח לעצמי לאכול בריא, ולהביא אוכל מהבית. וכמעט כל יום אני גם נכשל בזה וקופץ על מסעדת הג'אנק הראשונה שאני נתקל בה.

פרגן למתחרים: מכל מלמדיי השכלתי, כולם עובדים קשה, ביושר ובמקצוענות. לא עובר שבוע שאני לא נתקל בעבודה מצוינת והייתי שמח להיות חתום עליה. אנצל הזדמנות זו כדי לפרגן לטל אלכסנדרוביץ' ולאיתי בן חורין שעושים עבודה נהדרת. הם אנשים מיוחדים ולמדתי מהם את רזי המקצוע.

לירן וייס. ניב אהרונסון
לירן וייס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully