וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מחלקת התכניות של ערוץ 1 מזהירים מפני סגירה

12.1.2014 / 12:01

תקציב מחלקת התכניות השנתי קוצץ מ-12 מיליון ל-2 מיליון. העובדים מזהירים: "מדובר במכת מוות של ממש על חטיבת התוכניות וכלל העובדים בה". יותר מ-20 מיליון הוקצבו לספורט

10 מיליון שקלים קוצצו מתקציב חטיבת התכניות של ערוץ 1, שיעמוד בשנה הקרובה על 2 מיליון שקלם בלבד. והעיתונאים זועמים: "מדובר בתקציב אפסי, שאיננו מאפשר אף לא פעילות מינימלית של החטיבה – ומשמעותו הפסקת פעילות מוחלטת של חטיבת התוכניות", הם טוענים.

בשנים האחרונות עמד תקציב חטיבת התוכניות עמד על 12 מיליון שקלים בשנה. באגודת העיתונאים בירושלים פנו במכתב בהול למנכ"ל הרשות יוני בן מנחם וליו"ר הרשות אמיר גילת ואמרו כי כבר התקציב הקודם - היה "איננו תקציב ראוי לחטיבת התוכניות והמאבקים להפיק תוכניות בתקציב זה היה עצום".

באגודה מזהירים שחטיבת התוכניות לא תצליח לפעול בתקציב כה נמוך, וכי מדובר ב"מכת מוות של ממש על חטיבת התוכניות וכלל העובדים בה". הפנייה הועברה גם לשר התקשורת גלעד ארגן, הממונה על חוק רשות השידור.

ההנהלה: "שאלות שאינן מקצועיות שכל כוונתן לעורר רעש"

העיתונאים הזכירו כי 6 מיליון שקלים הושקעו השנה ברכישת זכויות שידור משחקי הכדורסל ו-16 מיליון על זכויות שידור משחקי הכדורגל. "בכל הכבוד, ערוצי ספורט קיימים גם בטלוויזיה המסחרית ואילו שידור ציבורי יש רק אחד, אין כל הצדקה להשקיע בזכויות משחקי כדור תקציב פי 11 מתקציבה של חטיבת התוכניות כולה".

מהנהלת רשות השידור נמסר הבוקר בתגובה כי "רשות השידור פועלת על פי הנהלים, ואינה מתכוונת לענות לאגודה בתל אביב על שאלות שאינן מקצועיות שכל כוונתן לעורר 'רעש' וכותרות ריקות מתוכן כדי להישאר על המפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully