וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשק יום הדין: קומוניקט

20.1.2014 / 11:30

בהנהלת מעריב נערכו מראש לתוצאות TGI הקשות אשר הראו כי העיתון לא מצליח לבלום את נטישת הקוראים המאסיבית, והוציאו הודעה לתקשורת על השקת תוכנית עסקית ל"ביצור מעמדו"

בהנהלת מעריב נערכו מראש לתוצאות TGI הקשות שפורסמו הבוקר והראו כי העיתון לא מצליח לבלום את נטישת הקוראים והחשיפה היומית לו עומדת על נתון סקטוריאלי נמוך של 3.5%, כמעט חצי מהחשיפה לעיתון "הארץ" - והודיעו כי הם משיקים תכנית עסקית להגדלת התפוצה.

סקר TGI לשנת 2013: מעריב בשפל של כל הזמנים

אתמול בלילה, לקראת פרסום הנתונים הבוקר, שלחו ראשי העיתון המו"ל שלמה בן צבי והמנכ"ל ישראל גולדשטיין מכתב לעובדים ובו בישרו להם כי הם משיקים תכנית עסקית ש"תבצר את מעמדו של מעריב בשוק התקשורת כפי שהיה זה 65 שנה". הודעה ברוח זו הופצה הבוקר לתקשורת בסמוך למועד פרסום הנתונים הקשים של העיתון.

התוצאות של מעריב הבוקר עגומות במיוחד בזירת סוף השבוע, שם הוא מפסיד אפילו לעיתון הסקטוריאלי "בשבע". אך להנהלת מעריב יש תשובה - הבוקר היא מודיעה על איחוד והרחבת מוספי סוף השבוע של העיתונים "מקור ראשון" ו"מעריב", איחוד שהיא מקווה שיגדיל את החשיפה לעיתון, והוא יתחיל בעוד שבועיים.

כדי להגדיל את החשיפה למותג היומי, אשר כאמור עומדת על שפל של כל הזמנים, מתכוונים במעריב להרחיב את תפוצת מהדורת הערב גם מעבר לגוש דן, והעיתון יחולק גם באזור ירושלים, חיפה, ואזורים אחרים. עוד אומרים הבוקר בעיתון כי בתקופה הקרובה יתחיל העיתון לציין בכותרתו את כמות הגיליונות שהודפסו, בדומה לפרסום שעושה החינמון "ישראל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully