וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלתי משוחדים

27.1.2014 / 12:25

פרסום ראשון: עו”ד חן מאירי מסרה עדות במח”ש בעקבות חשד שקיבלה חומרי משטרה פנימיים שנבעו מקרבתה לשוטר

עורכת הדין הפלילית חן מאירי נקראה למסור עדות במחלקה לחקירות שוטרים בעקבות חשד לכך שקיבלה חומרי משטרה פנימיים משוטר עמו ניהלה יחסי קרבה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לא ברור האם המידע המסווג מצא את דרכו לתקשורת, אולם במח"ש הכחישו כי נבדק חשד לפיו עורכת הדין העבירה חומרים של המשטרה לעיתונות.

תחילת הפרשה לפני מספר שבועות, אז החליט שותפה למשרד ובן זוגה של עו"ד מאירי לשלוח בלשים לעקוב אחריה לאחר שחשד כי היא נפגשת עם גבר אחר מאחורי גבו. המעקב העלה כי היא נוהגת להיפגש שם שוטר ביחידת "להב 433", היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן. השוטר חש שהוא נמצא תחת מעקב, ודיווח על כך לממונים עליו.

השוטר פרש מהמשטרה

בדיקה שנערכה במשטרה העלתה כי השוטר נהג להעביר לעו"ד מאירי, המתחתמחה בתחום הפלילי, מידע מתוך מערכת המחשבים הפנימית של משטרת ישראל. בעקבות הבדיקה נפתחה חקירה במחלקה לחקירות שוטרים במסגרה נבדק איזה שימוש עשתה עו"ד מאירי עם המידע הפנימי שהועבר אליה, והשוטר שהדליף לה את החומרים פרש מהמשטרה.

עו"ד חן מאירי אמרה לוואלה! ברנז'ה: "לא קיבלתי מהשוטר כל חומרים, וזה גם מה שמסרתי למחלקה לחקירות שוטרים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "הקצין המוזכר בפניה נמצא בחופשת פרישה. מבלי להתייחס לפרטים המופיעים בפניה, בכל הנוגע לחשדות לכאורה בנוגע לאנשי משטרה יש לפנות לדוברות משרד המשפטים".

דובר משרד המשפטים בשם המחלקה לחקירות שוטרים מסר בתגובה לידיעה: "החקירה בעניינו של הקצין הסתיימה והועברה למנהל מח"ש לקבלת החלטה בעניינו בצירוף חוו"ד פרקליט".

  • עוד באותו נושא:
  • רשת ב'
  • מח"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully