וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים את הכרטיס

27.1.2014 / 14:40

פרסום ראשון: לאחר שנתיים של פעילות, מגזין F/O/D הפונה לקהילת ההומואים ייסגר באופן מיידי והגיליון הקרוב שלו לא יודפס - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסיבה: כדאיות כלכלית

מגזין F/O/D הפונה לקהילת ההומואים בישראל ייסגר באופן מיידי והגיליון הקרוב שלו לא יודפס - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מערכת המגזין פורקה, ולכותביו נמסר כי החברה המוציאה לאור החליטה להפסיק את הדפסתו בשל חוסר כדאיות כלכלית לאחר פחות משנתיים של פעילות. פעילות הפרינט של המגזין תוסב בהדרגה לשיתוף פעולה עם מאקו גאווה.

מזכרונותיו של פנתר פרינט ורוד: כך נולדה העיתונות הגאה בישראל

המגזין הושק בתחילת 2012 על ידי חברה ההוצאה לאור "דוד ויהונתן שיווק בע"מ" שבבעלותם של אלי גייגר, סיגל רמתי ושי דויטש במטרה לפנות לקהל היעד של הומואים ישראלים - קהל יעד שלא נהנה ממגזין ייעודי מאז סגירתו של "הזמן הוורוד" שהוציאה רשת שוקן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוסר יצובות וקשיים. שער מגזין FOD/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגלגול החדש - שת"פ עם מאקו גאווה

החברה המוציאה לאור מקדמת בימים אלה מעבר של המגזין לשתי פלטפורמות דיגיטליות, כאשר האחת תהווה פלטפורמה עצמאית, והשנייה תהייה מעין שיתוף פעולה עם ערוץ הגאווה של אתר "מאקו" של קשת אותו עורך כיום רועי יולדוס רוזנצווייג. גלגולו החדש של המגזין מתוכנן להיות מושק בעוד כחודש.

כסא עורך F/O/D סבל מחוסר יציבות בתקופה הקצרה בה יצא לאור. עורכו הראשון של המגזין היה דביר בר, דובר חברת "ענני תקשורת" לשעבר, אולם הוא פרש לאחר שנה. הוא הוחלף על ידי עורך "אנשים" ארנון גל שפרש גם הוא לאחר מספר חודשים - ובמקומו מונה כעורך משנה תומר מיכלזון.

מנכ"ל "דוד ויהונתן שיווק בע"מ" אבי בוסקילה אישר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully