וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות: ענת קם חוגגת את החופש

עומר מירון

28.1.2014 / 0:17

האסירה המשוחררת חגגה לאחר 26 חודשי מאסר בפאב ה"תחריר" בשוק מחנה יהודה בירושלים בריקודים לצד עשרות בני אדם. עם שחרורה מהכלא אמרה: "הייתי עושה דברים אחרת"

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק

היא חיכתה לזה למעלה משנתיים: ענת קם, ששוחררה ממאסר ביום ראשון האחרון נצפתה אמש (שני) חוגגת במועדון "תחריר" בשוק מחנה יהודה בירושלים. קם הורשעה בהעברת מידע סודי לעיתונאי אורי בלאו, בין היתר על כך שצה"ל הפר פסיקה של בג"ץ בנוגע למדיניות החיסולים. הערב, כאמור, היא נראתה חוגגת את שחרורה מהכלא, לאחר 26 חודשי מאסר, עם כתבי השטחים רועי שרון, חיים לוינסון, עקיבא נוביק ואיתמר פליישמן וכן העיתונאי לשעבר עמיחי אתאלי.

ענת קם חוגגת בבר "תחריר" בירושלים לאחר שחרורה מהכלא, ינואר 2014. עומר מירון
קם חוגגת בירושלים את שחרורה ממאסר/עומר מירון

אביה של קם, יגאל, קיבל את פניה עם צאתה ממתקן הכליאה בנווה תרצה. "אני הולכת הביתה, מרגישה מצוין", אמרה לכלי התקשורת שהמתינו לה בחוץ. פעילה שהייתה במקום צעקה לה: "בוגדת בעם שלך, בכל מדינה נורמלית היו מכניסים אותך למאסר עולם". עם הגיעה לביתה בירושלים, הוסיפה כי "הייתה עושה דברים אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תיעוד ראשון: ענת קם חוגגת את החופש. עומר מירון
תיעוד ראשון: ענת קם חוגגת את החופש/עומר מירון

קם לא ריצתה את מרב העונש שנגזר עליה לאחר שוועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר קיבלה את בקשתה לשחרור מוקדם, לאחר שריצתה שני שלישים מעונשה, וניכתה 14 חודשים. שב"ס והמשטרה, שמסרו חוות דעת לוועדה, לא הביעו התנגדות לשחרור. במסגרת תכנית השיקום שהוצגה בפני הוועדה, תתגורר קם לאחר השחרור בבית הוריה בירושלים. לא מן הנמנע כי קם תרצה לחזור לעולם העיתונות, שבו עבדה לפני מעצרה, זמן קצר לאחר השחרור.

  • עוד באותו נושא:
  • ענת קם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully