וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן גרים בכיף

29.1.2014 / 15:33

כרמית אייל-דהאן מונתה לתפקיד מנהלת פיתוח התוכן של אולפני הרצליה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בחצי השנה האחרונה היה התפקיד לא מאויש, מאז עזב אותו טל ברמן

כרמית אייל-דהאן מונתה לתפקיד מנהלת פיתוח תוכן של אולפני הרצליה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בחצי השנה האחרונה היה התפקיד לא מאויש, מאז עזב אותו טל ברמן.

אייל-דהאן שימשה בשבע השנים האחרונות כעורכת ראשית בחברת ההפקה "MYTV" של לי ירדני ואבירם בוכריס. במסגרת תפקידה פיתחה וערכה תכניות שונות בחברה, בין השאר את "פעם בחיים" ו"בלי בושה". היא שימשה כעורכת העונה הראשונה של "מעושרות" לצד הבמאית אורנה בן-דור.

כרמית אייל-דהאן אישרה את הפרטים, ומסרה: "התקופה ב-MYTV היתה תקופה מרגשת ומדהימה, בה זכייתי ליצור ולעבוד עם לי ירדני ואבירם בוכריס, שניהם אנשים מוכשרים וחברים אמיתיים. אני שמחה להצטרף לבית הפקה שנמצא בתנופת עשייה טלוויזיונית, ומצפה לעבודה המשותפת עם אפרת דרור וצוות התוכן של אולפני הרצליה".

אפרת דרור, מנכ"לית משותפת באולפני הרצליה, מסרה לוואלה! ברנז'ה: "אנו שמחים וגאים על הצטרפותה של כרמית לשורת התוכן וההפקה של אולפני הרצליה. אין לנו ספק שכניסתה לתפקיד תמשיך ותבסס את תנופת הפיתוח של החברה ואת יעדיה בתחום התוכן בשוק המקומי והבינלאומי".

דרור הוסיפה כי בימים אלה משקיעים אולפני הרצליה משאבים ואמצעים רבים בפיתוח תכנים ופורמטים, ואמרה כי בחברה "מזמינים יוצרים ויזמים להפנות לכרמית רעיונות לפורמטים מקוריים הדורשים פיתוח והפקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully