וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העידן שאחרי נוחי: תם חרם המודעות של IDB על קבוצת הארץ

30.1.2014 / 15:55

היום מתפרסמת לראשונה בעיתון "דה מרקר" מודעה מטעם החברה - זאת לאחר שנים רבות של חרם מודעות מצדה שהסב לקבוצה נזקים של מיליוני שקלים

חילופי הבעלות על קבוצת IDB עם נישולו של נוחי דנקנר מכסא היו"ר הביאו לתקופה חדשה ביחסי החברה עם קבוצת "הארץ": היום מתפרסמת לראשונה בעיתון "דה מרקר" מודעה מטעם החברה - זאת לאחר שנים רבות של חרם מודעות מצדה שהסב לקבוצה נזקים של מיליוני שקלים בשנה וירד מיותר מ-5 מיליון דולר בשנת 2007 לפחות ממיליון אחד בשנת 2012 - שנת משבר כלכלי בקבוצת "הארץ".

חרם המודעות של IDB על "הארץ": פגיעה חמורה וקשה בחופש העיתונות. דעה

הירידה העקבית בהיקף הפרסום של חברות הבת של IDB בעיתוני קבוצת הארץ כללה את החברותלקום, שופרסל, כלל-ביטוח וכלל-פיננסים. מו"ל הקבוצה עמוס שוקן נפגש בנושא כמה פעמים עם יו"ר IDB הקודם נוחי דנקנר על מנת לנסות וליישב את ההדורים, ואף אמר לוואלה! ברנז'ה בזמנו כי "מתחילת 2009 אני מנצל כל הזדמנות כדי להיפגש עם נוחי ולשכנעו שחרם הפרסום של קבוצת IDB הוא טעות ואינו ראוי". המגעים, לא צלחו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודעת הפיוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

חרם המודעות הגיע עד לבית המשפט. בתביעה שהגיש נגד דנקנר עו"ד פרטי נטען כי החרם נובע מרצונו של נוחי דנקנר לנקום בקבוצת הארץ בשל הביקור הקשה שמוביל נגדו המוסף הכלכלי "דה-מרקר". בכתב ההגנה נטען כי הארץ מנהל "מלחמת חורמה נגד קבוצת IDB, שמטרתה המוצהרת היא להביא להתמוטטות הקבוצה והעומד בראשה".

היום, כאמור, נרשם פרק חדש ביחסים בין החברות עם פרסומה של מודעת פרסום כפולה לרשת "שופרסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully