וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהב Vs רהב

3.2.2014 / 11:52

אייטם של "ערב טוב עם גיא פינס" עימת את חברת "אל על" מול חברת "ליאם הפקות" בעקבות מקרה מביך, ובהתאמה גם את דוברי החברות רני רהב מול רני רהב

קשה להיות חברת היח"צ הגדולה במשק: חשיפה בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" של אירוע בו ניסה אייל גולן "לעבוד" על חברת אל על על מנת לשדרג כרטיס טיסה בחינם - אילצה את רני רהב להגיב בשם שני הצדדים של המקרה, שכן הוא מעניק שירותי דוברות לשניהם.

מי הם הלקוחות שלך? רשימה פתוחה לציבור של תיקי "רהב תקשורת" מסתובבת ברשת

בתכנית נחשף אתמול כי אייל גולן טס עם חברת אל-על ללוס אנג'לס במחלקת עסקים ובטיסה חזרה לישראל ביקש לבדוק אופציה לשדרוג הכרטיס למחלקה ראשונה. משסורבה בקשתו לשדרג בחינם, התקבלה באל על שיחת טלפון מאדם שהזדהה כמנהל בכיר בחברה שהורה על שדרוג ללא עלות נוספת. גולן הועבר למחלקה הראשונה, אך לאחר בירור גילו בצוות המטוס כי אותו מנהל כלל לא שוחח עימם ומדובר במתחזה, כנראה מטעם גולן. הוא עצמו נאלץ לשלם את מחיר השדרוג המלא.

צוות "ערב טוב עם גיא פינס" ביקשו לקבל את תגובה אל על לאירוע שהתרחש על מטוסם, ועל כך שגורם כלשהו התחזה לאחד המנהלים של החברה. בתכנית רצו גם את תגובת "ליאם הפקות", החברה של אייל גולן, לכך שהם ניסו שלא כדין להתל באל על על מנת לקבל הטבה בחינם.

תגובת שני הצדדים לאייטם התקבלה מאותו דובר: רני רהב, שמסר למערכת את עמדת הצדדים באותה שיחה. רהב לא מסר תגובה עניינית לאירוע ההתחזות הטלפונית שהביך את שני לקוחותיו.

מחברת "רהב תקשורת" לא נמסרה תגובה, אולם מקורב לרהב מסר כי "זה קורה הרבה פעמים ותמיד ביושרה ובהגינות לכל הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully