וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן כספית, הפנים של "סופהשבוע", הוא איש השיווק לחודש ינואר

4.2.2014 / 12:56

איגוד השיווק הישראלי בחר בעיתונאי בן כספית לאיש השיווק של ינואר 2014 על תרומתו למיצוב עיתון "סופהשבוע". כספית: "לפעמים, אפשר לבצע גם משימות בלתי אפשריות"

בחירה מפתיעה של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש ינואר - העיתונאי והפרשן בן כספית, אשר הוביל את האסטרטגיה השיווקית של עיתון "סופהשבוע".

"ההצלחה של העיתון בתקופה שבה ענף העיתונות נמצא בקשיים רבים, היא סממן לעבודה שיווקית מדויקת ומוכחת", מסבירים באיגוד את ההחלטה לבחור בעיתונאי, ולא באיש שיווק קלאסי. "בפרק זמן קצר הצליח העיתון ליצור מודעות והעדפה בקרב קהל קוראי העיתונים לעיתון סופהשבוע כעיתון מן המניין".

באיגוד מציינים כי כספית, יחד עם מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט רונית חסין-הוכמן, הוביל את האסטרטגיה השיווקית של העיתון, ובתוכה הגדרת קהלי יעד ופנייה לשלושת העשירונים העליונים. כספית אף שימש כקריין וכ"הפנים של העיתון" בפרסומות ששודרו במדיה, במסגרת הקמפיין הפרסומי המבוסס על הכותבים עצמם כ"טאלנטים".

בידול נוסף המאפיין את העיתון הוא ההחלטה של מקימיו שהעיתון יהיה 'בלתי תלוי' ובשונה מעיתונים אחרים הוא אינו מזוהה עם צד פוליטי כזה או אחר.

בן כספית מסר בתגובה לזכייה: "אני מקבל את הפרס הזה בשם קבוצת אנשים שהוכיחה שלפעמים, אפשר לבצע גם משימות בלתי אפשריות. מי פותח עיתון פרינט בעידן כזה? היום, כעבור שנה, אני שמח להודות שטעיתי, ובגדול. ההקמה של העיתון הזה, העבודה בו והשליחות שכולנו חשים היא אחת החוויות המעצבות של חיי המקצועיים, ואני אומר את זה אחרי קרוב ל-30 שנה בתקשורת. "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully