וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא בן נון מצטרף לוואלה! תרבות

10.2.2014 / 11:21

בן נון, אשר פרסם בין היתר ב"מעריב", "הארץ" ו"ידיעות אחרונות", וכן שימש בתפקידים שונים בטלוויזיה, מתווסף לצוות וואלה! תרבות ככתב

שגיא בן נון מצטרף לוואלה! תרבות, שם ישמש ככתב. בעשור האחרון עבד בן נון ככתב מוזיקה, תרבות ומגזין ב"הארץ", "ידיעות אחרונות" ומעריב.

בין הסיפורים שחשף: המאבק הסוער בין הסוכן רוברטו למאיה בוסקילה ב"24 שעות", סצנת ההיפ הופ בעזה בכתבה שכללה נסיעה ללב העיר עזה ב"7 לילות", חשיפת שיריו הגנוזים של אהוד מנור, תופעת ריבוי המוזיקה בהלוויות, ראיון ראשון בחייו עם אוריה קלפטר בנו היחיד והסודי של אגדת הגיטרה יצחק קלפטר, וכן תחקיר ראשוני על התנהגויותיו של אלי יצפאן אשר פורסם ב"מעריב".

בימי המחאה החברתית פרסם בן נון את הסיבה האמיתית שבגללה שלום חנוך ביטל את הופעתו ב"עצרת המיליון" - סכסוכי אגו עם אייל גולן על השאלה מי יבצע את השיר האחרון בעצרת.

לפני כן עבד בן נון עבד במערכות של תכניות טלוויזיה שונות, בין השאר כעורך בערוץ ביפ, כתסריטאי וכתב בתכנית המוזיקה הישראלית "רעש מקומי" בערוץ הראשון בשתי עונותיה הראשונות, והגיש פינות בתכניות טלוויזיה שונות בהן תוכנית הבוקר של קשת, שידורי יום העצמאות בערוץ 1 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully