וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחקים מהצלחת

11.2.2014 / 12:29

פרסום ראשון: בעקבות תלונות צופים נגד "משחקי השף", נציבות הרשות השנייה ממליצה להוסיף לתקנוני הריאליטי סעיף האוסר על השתתפות מקורבים. רשת: "הצופים הם אינטילגנטיים"

הסוף למקורבים בריאליטי? נציבות פניות הציבור של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו פנתה לזכייני הטלוויזיה רשת קשת וערוץ 10 וקראה להם להוסיף לתקנוני תכניות הריאליטי סעיף האוסר על השתתפות מקורבים לשופטים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הפנייה נעשתה בעקבות השתתפות ב"משחקי השף" של עוזרו של אחד השופטים שהתקבל לתכנית.

אל הנציבות הגיעה תלונה בעקבות התכנית האחרונה של "משחקי השף". בתלונה התבקש הנציב לבחון האם בההשתתפותו של המשתתף אסף סרי, עוזרו של השף השופט אסף גרניט, אין טעם לפגם לאור היחסים המוקדמים ביניהם.

בזכיינית רשת המשדרת את התכנית אמרו כי האודישן שבו השתתף המתמודד היה בבחינת "טעימה עיוורת" שבה השופטים לא ידעו מי המתמודד שהכין את המנה, ולכן השופט גרניט לא יכול היה לדעת כי מי שהכין את המנה הוא עוזרו במסעדה.

"אני סבור כי עלול להיות טעם לפגם בהמשך התכנית במידה והמתמודד ימצא את עצמו מול השופט שהוא במקרה גם המעסיק שלו בעבודת היום יום", מסר נציב פניות הציבור של הרשות השנייה דוד רגב לצופה שהתלונן. רגב קרא לזכיינים להוסיף לתקנוני התכניות סעיף הקובע כי לא יבחנו לתכניות מועמדים אשר יש להם קרבה אישית או ישירה לשופטים בתכנית, זאת בכדי "למנוע חשש להטיה מצדם לטובת מועמדים הקרובים אליהם וכן למנוע מצב של מראית עין".

מרשת נמסר בתגובה: "המתואר בכתבה זו לא ידוע לרשת. הצופים ב'משחקי השף' הם צופים אינטליגנטים. מעבר לכך, כל מילה מיותרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully