וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את נועה רוזין

11.2.2014 / 16:59

מנחה את "חדשות האוכל" אצל גיא פינס, מנחה את "המלצת השף" – התוכנית המלווה של "משחקי השף" בערוץ 2, משדרת ומפיקה את תוכנית הבוקר של סלוצקי ודומינגז ברדיו תל-אביב ועורכת את מדור האוכל של נענע 10 "אוכל ורק אוכל". (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: 27

מה בעצם אני עושה? קמה כל בוקר ב-5:00 כדי להכין את תוכנית הבוקר של "סלוצקי ודומינגז" שמשודרת ברדיו תל-אביב, רדיו חיפה ורדיו דרום. בין 07:00 ל-09:30 משדרת יחד עם הצמד הכי מופרע ברדיו תוך כדי העלאת מאזינים ותפעול משימת הפייסבוק שמגיעה למאות תגובות ביום. אחרי התוכנית ממהרת ל"נענע 10", שם אני עורכת את אתר האוכל "אוכל ורק אוכל" - מפיקה מתכונים, יוצאת להפקות אוכל, טועמת מוצרים חדשים וכותבת עליהם ביקורת, מתעדכנת ומעדכנת על כל החדשות בתחום. פעם בשבוע מדווחת אצל גיא פינס על כל מה שחדש באוכל בארץ ובעולם - פתיחה של מסעדות, טרנדים חדשים, אירועים יוצאי-דופן, פסטיבלים ועוד. בחודש האחרון מצלמת את "המלצת השף", התוכנית המלווה של "משחקי השף", שם אני מארחת את ומבשלת עם מתמודדים מהתוכנית ושפים נבחרים מרחבי הארץ.

השכלה: תואר ראשון בתקשורת, מהבינתחומי הרצליה.

תפקידים קודמים: כתבת וידיאו ב"וואלה!" במדורי האוכל, התרבות, הסלבס והאופנה, כתבת שטח אצל גיא פינס ובתוכנית של יאיר ניצני "קצת גבוה".

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: אבי משולם. כיום מנכ"ל רדיו תל-אביב, בעבר מרצה בתואר.

איפה את בעוד 5 שנים? אינשאללה מנחה תוכנית טלוויזיה שכל כולה "חדשות האוכל", במקביל לתוכנית רדיו באותו נושא.

מה אוכלת לצהריים? אוכל שאני מבשלת: עוף או קציצות (כל פעם ניסיון אחר), בטטות ועגבניות שרי. המון עגבניות שרי. תמיד עגבניות שרי.

פרגני למתחרים: שני נחשוני. אחת משדרניות הרדיו המחוננות שפגשתי (והאזנתי להן). הופעתה על המסך בשבועות האחרונים בתוכנית הבוקר של "רשת" רק מוכיחה שהיא לא רק קול יפה אלא גם בחורה אינטליגנטית שמחזיקה שידור בצורה מופתית.

נועה רוזין. נמרוד סונדרס
נועה רוזין/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully