וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוז שפירא מונה לסמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי של "עכבר העיר"

12.2.2014 / 15:14

שפירא היה בעברו מנהל המכירות הארצי של MSN ישראל. המינוי מגיע על רקע גיוסים נוספים ורענון שורות באתר אשר כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה ישיק בקרוב גם מדור רכילות

מינוי נוסף ב"עכבר העיר" המתחדש: מעוז שפירא מונה לסמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי של האתר.

שפירא, 42, שימש בתפקידו האחרון כשותף ומנהל פיתוח עסקי במספר מיזמים פרטיים, ביניהם פלטפורמה חברתית למסחר אלקטרוני בסלולר. קודם לכן היה מנהל המכירות הארצי של MSN ישראל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הרחבת תחומי הפעילות העסקית של עכבר העיר, העמקת שיתופי פעולה עם מפרסמים והגדלת המכירות של המותג בכל הפלטפורמות.

המינוי מגיע על רקע גיוסים נוספים ורענון שורות באתר אשר כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה ישיק בקרוב גם מדור רכילות, אותו יערוך דניאל שירין. טלי קושניר מונתה לתפקיד סגנית העורכת, ומור קומפני תשמש כעורכת מדור המוזיקה והטלוויזיה.

המינויים ב"עכבר העיר" מגיעים לאחר חתימת ההסכם הבעלות על האתר בין קבוצת הארץ לפרסומאי תמיר יולביץ' שנכנס אליו כשותף. עם חתימת ההסכם מונה לתפקיד המנכ"ל אייל ברילנט וטל לוין לעורכת הראשית.

אייל ברילנט, מנכ"ל עכבר העיר: "אני מברך על הצטרפותו של מעוז לצוות הניהולי בעיצומו של תהליך ההתפתחות והבנייה המחודשת של המותג. זהו מהלך נוסף שנועד לבסס את עכבר העיר כמדריך התרבות, הבילוי והפנאי המוביל בישראל, שפונה למגוון רחב של גולשים. מעוז שפירא הוא הבחירה הטובה ביותר לתפקיד סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי ויש לו את הכישרון והכישורים הנדרשים לקדם מהלכים עסקיים שיקדמו את העכבר לפסגות אליהן הוא שואף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully