וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

13.2.2014 / 17:35

לרשת יש עורכת תוכן אחראית חדשה • רון ירון נסע ליפן לא לפני שמינה רכז מערכת חדש • וב"ידיעות תל אביב" עדיין מחפשים את כתב הרכילות הבא. ויש עוד. הכל בפנים

לזכיינית ערוץ 2 רשת יש עורכת תוכן אחראית חדשה - שלי ענתבי, שחוזרת כעת לשוק הטלוויזיה לאחר חופשת לידה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי במרכז עבודתה של ענתבי תתייצב העונה החדשה של The Voice שאת הפקתה היא תלווה מטעם הנהלת הזכיינית. מן הקו"ח: תפקידי עריכה בכירים בתכנית "פרויקט הלהקה", "גולסטאר", "היפה והחנון" ו"הרווק".

ואפרופו תכנית ריאליטי, בימאי הטלוויזיה אורי פסטר שהשתתף בתכניות "חי ב-LA LA לנד" ו"רוקדים עם כוכבים" יצטרף כחבר פאנל קבוע בתכניתה החדשה של דנה רון, "החברים של דנה".

רון ירון בארץ השמש העולה

כתב "ידיעות אחרונות" דני ספקטור נבחר לשמש גם כרכז מערכת - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ספקטור הצטרף לידיעות אחרונות בשנת 2007, ומאז הוא משמש ככתב מגזין העיתון "24 שעות". בעבר שירת ספקטור בגלי צה"ל.

ועוד באותו הבניין: עורך העיתון, רון ירון, נסע לשבוע בארץ השמש העולה יפן. את מקומו בהיעדרו מכסא העורך יתפוס בימים הקרובים אלון גולדשטיין, המשנה.

המנחה הבכיר בערוץ 9 ובערוץ הכנסת ולדימיר ביידר יפסיק לשמש כמנחה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בערוץ 9 שם עוברת המערכת בימים אלה לאולפנים חדשים במודיעין, מתכוונים להקים מחלקת דוקומנטרי חדשה ולשבץ בה את ביידר.

ביוש בירן

היום הוא היום האחרון בתפקיד של צחי בירן, ראש תחום תקשורת אינטראקטיבית בחטיבת דובר צה"ל. כזכור, בירן מונה לתפקיד עורך "במחנה" במקומו של יוני שיינפלד. חיילי המחלקה התכנסו היום בפארק שרונה להיפרד ממנו ומחיילים נוספים.

כתב הרכילות של "ידיעות תל אביב" עזב סופית את העיתון, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בימים אלה תר עורך העיתון עוז בן יצחק אחר מחליף.


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully