וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני חוזר לערוץ 1 - ישמש כפרשן במונדיאל

17.2.2014 / 14:39

לוואלה! ברנז'ה נודע כי ברשות השידור החליטו לשכור את שירותיו של נמני לצורך שידור המשחקים, זאת לאחר שנאלצו להפסיק את עבודתו הקבועה בשל הטענה על ניגוד עניינים

אבי נמני ישמש כפרשן כדורגל של ערוץ 1 במשחקי המונדיאל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ברשות החליטו לשכור את שירותיו של נמני באופן נקודתי לצורך שידור המשחקים, זאת לאחר שנאלצו להפסיק את עבודתו הקבועה כפרשן משדרי המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל בעקבות הטענה על ניגוד עניינים בין תפקידו בערוץ לבין עבודתו כסוכן שחקנים.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, השדר המוביל של ערוץ 1 במהלך המונדיאל שיתקיים הקיץ בברזיל יהיה יורם ארבל, ולצידו ישמש כפרשן גם מאיר איינשטיין, שהחליף את ארבל בשידור המשחק המרכזי בערוץ הראשון בשבועות בהם נבצר ממנו לשדר בשל מחלוקות בין משרד האוצר לבין רשות השידור באשר לתנאי העסקתו.

אבי נמני משמש כפרשן בערוצי הספורט של צ'רלטון ובעל טור שבועי על כדורגל בעיתון "ידיעות אחרונות". עבודתו הקבועה ברשות השידור הופסקה לאחר שמנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם הורה על אימוץ חוות הדעת של הלשכה המשפטית לפיה "יש חשש, ואף למעלה מכך, לניגוד עניינים בהעסקתו של נמני כפרשן ליגת-העל".

חוות הדעת קבעה כי נמני מצוי בניגוד עניינים בין תפקידו כפרשן כדורגל לבין עבודתו כסוכן של שחקי כדורגל דרך חברת "נים גרופ ספורט מנג'מנט" שבבעלותו המעניקה לשחקני כדורגל ייעוץ משפטי ותקשורתי ושירותי יחסי ציבור ופרסום. בסביבתו אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי הוא אינו חוזר לרשות השידור כשדרן קבוע, והדגישו כי הוסכם עמו על שידור משחקי המונדיאל בלבד.

אבי נמני אישר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully