וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר במשפחה

18.2.2014 / 12:01

שבוע לאחר עזיבת גלית אלטשטיין, מפקד גל”צ ירון דקל פתח את תהליך איתור ראש מחלקת החדשות לעובדי התחנה בלבד - כך נודע לוואלה! ברנז’ה; הסיבה: ”קיימים עובדים מוכשרים"

מפקד גלי צה"ל ירון דקל פתח את תהליך איתור ראש מחלקת החדשות לעובדי גלי צה"ל בלבד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. דקל הפיץ קול קורא פנימי להגשת מועמדות לתפקיד אותו מסיימת כעת גלית אלטשטיין. דקל מסר לעובדי התחנה כי ההחלטה לפתוח את התפקיד קודם כל למועמדים פנימיים נובעת "מתוך מחשבה כי קיימים בתחנה עובדים מוכשרים בעלי פוטנציאל למלא את התפקיד על הצד הטוב ביותר".

טלטלה בגל"צ: מנהלת מחלקת החדשות גלית אלטשטיין פורשת

מועמדות לתפקיד יכול להציע כל מי שממלא בתחנה תפקיד עיתונאי ושעיקר פעילותו בגלי צה"ל היא למעלה משלוש שנים. התפקיד מתואר כ"קשה ותובעני במיוחד", ומובטחת בצידו שותפות מלאה לבניית לוח השידורים החדש של התחנה והשפעה על עיצוב פניה לשנים הבאות. אנשי גלי צה"ל המעוניינים בתפקיד צריכים להגיש נייר עמדה בו יציגו את חזונם לניהול מחלקת החדשות שלה הן בפן עיתונאי-מקצועי והן בפן התפעולי-ניהולי.

בשבוע שעבר הודיעה גלית אלטשטיין על כך שהיא תסיים את את תפקידה בתום שמונה שנים. גורמים בתחנה ייחסו את החלטתה לסיים את התפקיד לחילוקי דעות עם מפקד התחנה ירון דקל, והזכירו שורת פרישות של בכירים בתחנה בחודשים האחרונים. בדומה לאלטשטיין, גם מנהל המחלקה הקודם צביקה גולדברג, אותו היא החליפה, מילא את התפקיד במשך שנים ארוכות. הוא הוחלף אחרי שבע שנות כהונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully