וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרומה, צעד

18.2.2014 / 23:30

שר הבטחון הודיע כי בניין גלי צה"ל הוותיק השוכן ביפו יועבר בעתיד לעיר לוד. במקום מתוכנן להיבנות גם בניין מגורים לחיילי התחנה והקבלה אליה תותנה בשירות קהילתי בעיר

שר הביטחון משה יעלון הודיע היום (שלישי) כי בניין גלי צה"ל שברחוב יהודה הימית ביפו יעבור בעתיד לעיר לוד, וכי ההחלטה על כך כבר התקבלה במערכת הבטחון. את הדברים אמר יעלון במהלך סיור שערך בשטח בעיר שהוקצה לטובת מעבר בסיסי צה"ל. המועד והמיקום המדויק - טרם נקבעו.

ירון דקל מתחייב: "אמשיך לפעול לגיוסם לתחנה של חיילים תושבי הפריפריה, מהמגזר האתיופי וביינישים"

בביקור שר הבטחון השתתף גם מפקד גלי צה"ל ירון דקל, התומך בהוצאת הבניין מאיזור תל אביב. דקל אף הציע "להתנות את הקבלה לגלי צה"ל כך שמאה חיילים המשרתים בתחנה יעשו חונכות לנערים ונערות בלוד, פרויקט שהערך המוסף שלו הוא גדול". מאז נכנס לתפקיד הדגיש דקל כמה פעמים שבכוונתו לשנות את התדמית "התל-אביבית" של התחנה - ושינויים לטובת כך כבר נערכו בהליכי המיון האחרונים של מועמדים לשירות.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו שליווה את הסיור, מסר בהודעה לתקשורת כי הוא "הביע את הערכתו העמוקה למאמצים הרבים וליוזמות הברוכות שמשרד הבטחון משקיע לטובת קידומה של העיר לוד".

השר יעלון לא נקב בתאריך משוער, אבל אמר כי ההליכים הפנימיים בצבא כבר החלו. "אם זה לא ברור אז כבר קיבלתי החלטה ונתתי הנחיה להעביר את גלי צה"ל ללוד, כבר עובדים על זה אצלי כדי לממש את המהלך", אמר. "זה מבחינתי פרויקט שעומד בפני עצמו, ללא קשר לפרויקט הצבאי או לשכונת המגורים הצבאית שגם אותם נקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully