וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ”איקיוטק”: אחת אפס ל”צינור לילה”

19.2.2014 / 12:22

שבוע השידורים המיוחד של "צינור לילה" הגיע לבית משפט. איקטיוק: "בית המשפט עצר את מסע ההסתה האישי של גיא לרר". מערכת "צינור לילה": "ממש לא, נשדר את התכנית כמתוכנן"

"שבוע איקיוטק" שיוזמת התכנית "צינור לילה" בשיתוף עמוד הפייסבוק "סטטוסים מצייצים" וניסיונות החברה למנוע את השידור הגיעו אתמול (שלישי) עד לבית המשפט המחוזי בתל אביב ולבית הדין לענייני משפחה. בעוד החברה הפיצה הבוקר הודעה לעיתונות שבה נטען כי "בית המשפט המחוזי עצר את מסע ההסתה האישי של גיא לרר" - במערכת התכנית מדגישים היום כי התכנית תשודר כמתוכנן, למעט החלקים שנאסרו בפרסום.

בית המשפט המחוזי בתל אביב ברשות השופט דוד רוזן הודיע למערכת התכנית כי לא יאפשר לפרסם מסמכים שנוגעים למצבו של מנכ"ל החברה, בן אופק. כזכור, במסגרת פרשת "איקיוטק" נחשף כי החברה ואופק איימו באמצעות עורכי דין על כמאה אלף לקוחות חברות סלולר ודרשו מהם לשלם על שירותי תוכן שסופקו להם לכאורה. באמצעות הרשתות החברתיות ולאחר תחקיר שפורסם ב"מעריב" התאגדו הצרכנים והסוגיה הגיעה עד להתערבות משרד התקשורת.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בן אופק עשה מאמצים למנוע את שידור סדרת התכניות של "צינור לילה" שעוסקות בפרשה ובמסגרת זו אף פנה לרשות השיניה לטלוויזיה ולרדיו וטען כי לרר מנהל נגדו "מסע הסתה" ודרש לעצור את השידור. בחברה אמרו היום כי לרר מתכון לפרסם פרטים על הסכסוך המשפחתי בין הוריו של מנכ"ל החברה, וכי הוא עושה "ניסיון מכוער להדליף פרטים מתיק רפואי אישי של אחד מבני המשפחה".

איקיוטק: "התנהלותו של גיא לרר הייתה כשל אחרון הרכלנים"

במערכת "צינור לילה" אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי הצו שניתן אמש בית המשפט אכן אוסר עליהם לפרסם פרטים שנתונים תחת חיסיון רפואי, אולם בכל מקרה לא היה בכוונתם לפרסם את הפרטים הללו. באשר לתכנית, הנערכת בליווי צמוד של ייעוץ משפטי, נמסר כי היא תשודר כמתוכנן.

מחברת "איקיוטק" נמסר: "התנהלותו של גיא לרר הייתה כשל אחרון הרכלנים ולא כפי שניתן היה לצפות מכתב המכבד עצמו. ייעשה לרר בחכמה אם יזכור שגם בתחום עיסוקו, ראוי שיהיו קווים אדומים, שכן רגישויות משפחתיות ונקודות כואבות אשר אינן עניין לציבור, ניתן למצוא על כל אדם ואדם".

עוד הוסיפו בחברה כי "במקום לעסוק באופן ענייני ומכובד במחלוקת המסחרית, גורר גיא לרר את הדיון למחוזות אישיים ומכוערים, הנוגעים ברגישויות אישיות של בני משפחת המנכ"ל, וזאת ימים ספורים אחרי שקריאות לרצח המנכ"ל לא זכו לשום גינוי של התוכנית בעקבות מסע ההסתה הקיצוני, האישי והנקמני של גיא לרר".

מחדשות 10 נמסר: "מערכת צינור לילה מעולם לא התכוונה לעסוק בענייניו האישיים של מר בן אופק ולכן ממילא לא היה צורך למהר אל ביהמ"ש ולהוציא את הצו נגד שידור התוכנית, ואכן התוכנית שודרה אמש כרגיל, מבלי ששונתה בה אות אחת ומבלי שהוסרה ממנה תמונה אחת. אנו שבים ומדגישים - כל האיומים, ההפחדות, הלחצים וסוללות היח"צנים והמשפטנים לא ירתיעו אותנו מלהמשיך לחשוף את הנעשה בחברת איקיוטק. אנו מצטרפים לדברי השר לבטחון פנים שקרא לקיים בדיקה מעמיקה סביב הנעשה בחברה", לשון התגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully