וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן הכריע: החבילה הצרה החדשה ב-yes ובהוט תעלה 120 שקל לחודש

19.2.2014 / 13:13

חברת הלוויין תציע שלוש חבילות בסיס והוט תציע שתיים. ארדן: ”איך שהוא, אני לא בטוח שהחברות HOT ו-yes ישווקו את המידע הזה באגרסיביות רבה”

חברות הכבלים והלווין HOT ו-yes יציעו החל משבוע הבא חבילות טלוויזיה מוזלות של כ-20 ערוצים אשר יימכרו במחיר מוזל של 120 ש"ח. כל החבילות יכללו את ערוצי עידן+ וגם את הערוצים הייעודיים והן יאפשרו בחירה בין מספר מסלולים שונים בהתאם להעדפות הצפייה של הצרכן.

שר התקשורת ארדן עקץ היום את החברות וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "איך שהוא, אני לא בטוח שהחברות HOT ו-yes ישווקו את המידע הזה באגרסיביות רבה, אם אתם מבינים למה אני מתכוון", וביקש מהצבור להפיץ את הבשורה. "אנחנו דאגנו שאלה יהיו חבילות מגוונות עם כעשרים ערוצים לא נידחים, אתם תדאגו לדרוש אותם", כתב.

חברת yes תציע שלוש חבילות מוזלות; חבילת ילדים, חבילת ספורט וחבילת העשרה בדגש על ערוצי לייף סטייל. חברת HOT תציע שני מסלולים. האחד באוריינטציה לילדים ונוער והשני מיועד לחובבי הספורט. החבילות יכללו לצד הערוצים שיציעו החברות ללקוחותיה גם את כל ערוצי עידן+ והערוצים הייעודיים ובכלל זה את ערוץ 1, ערוץ 10 וערוץ 2 בתוספת הערוצים: 9, 24 והערוץ דובר הערבית (HALA TV), שאינם משודרים כיום על גבי מערך עידן+.

ממשרד התקשורת נמסר היום כי "הציפייה היא כי שיווק החבילות החדשות אכן יאפשר פתרון אמיתי ללקוחות המעוניינים להוזיל את המחיר החודשי אותו הם משלמים לחברת הכבלים או הלוויין, אך עדיין מעוניינים להישאר כמנויים שלהן וליהנות מהתוכן והשרותים הנלווים של החברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully