וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה היה באמת מנכ”ל רשות השידור בישיבת ועדת הכספים הסוערת על דו”ח כשלי הגבייה?

19.2.2014 / 17:02

לוואלה! ברנז’ה נודע כי חברי מליאה פנו אל בן מנחם וביקשו הבהרות באשר לשלל הגרסאות שסיפק ליו”ר הוועדה, ח”כ ניסן סלומינסקי להיעדרותו. הנה ההסברים, וגם ההוכחות החותכות

מליאת רשות השידור תדרוש בישיבתה הקרובה ממנכ"ל הרשות יוני בן מנחם הבהרות באשר לאי התייצבותו אתמול בפני ועדת הכספים של הכנסת בדיון שעסק בכשלים החמורים שהתגלו באגף הגבייה ברשות. לוואלה! ברנז'ה נודע כי מספר חברי מליאה פנו אל בן מנחם וביקשו הבהרות באשר לשלוש הגרסאות השונות לאי-הגעתו אשר הוצגו בפני יו"ר הוועדה, חבר הכנסת ניסן סלומינסקי.

"אחרי שההנהלה מחרימה את הוועדות של המוסדות, עכשיו עושה רושם שהם מחרימים גם את ועדות הכנסת", אמרו היום במוסדות הרשות לוואלה! ברנז'ה. בוועדה הוצגו שלוש סיבות להיעדרותו של בן מנחם - ראשית נמסר כי הוא נמצא בטיפול רפואי, לאחר מכן דווח כי הוא משתתף בישיבת הנהלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה במפלילה. בן מנחם בישיבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"להודיע בוועדת כספים הודעה שקרית זה חמור מאוד"

ההסבר השלישי שניתן טמון בתמונה שהגיעה לידי וואלה! ברנז'ה ונשלחה לחבר הכנסת סלומינסקי, ובה נראה בן מנחם כאשר הוא נמצא בישיבת משא ומתן עם נציגי ועדי העיתונאים ברדיו, הנמצאים בימים אלה בסכסוך עבודה עם ההנהלה. במוסדות הרשות אומרים כי מליאת רשות השידור תתכנס ותדון בנושא מיד לאחר הגשת מסקנות ועדת לנדס, המתוכננות לעוד מוגשות לשר התקשורת בעוד כשבועיים.

יו"ר ועדת הכספים, ניסן סלומינסקי גינה אתמול בחריפות את אי הגעת המנכ"ל לוועדה. "זה שהמנכ"ל לא נמצא פה זו המחלה של רשות השידור", אמר. "אני לא מכיר את יוני אין לי עניין ספציפי בו. אבל לא יכול שהוא שולח לפה אנשים ולא משתתף בישיבת דירקטוריון שדנה בדו"ח. להודיע בוועדת כספים הודעה שקרית זה חמור מאוד".

בהנהלת רשות השידור, מנגד, אמרו כי בן מנחם יעביר לסלומינסקי בעצמו את הסיבות לאי-הגעתו אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully