וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית היהודי

20.2.2014 / 13:19

נמצא דייר קבע לאפיק 20: הערוץ היהודי-ישראלי החדש בראשות מוטי שקלאר שצפוי לעלות לאוויר בקיץ; ”מבטיחים לייצר חלופה איכותית ומקורית לערוצי הטלוויזיה הקיימים"

הערוץ היהודי-ישראלי "מורשת" ישדר באפיק 20, כך אישרה היום (חמישי) מועצת הכבלים והלווין. את הערוץ תפעיל קבוצת "ערוץ יהודי-ישראלי" בראשות מנכ"ל רשות השידור לשעבר מוטי שקלאר, אשר זכתה במכרז לפני מספר חודשים, לאחר שהייתה היחידה שניגשה אליו.

ערוץ "מורשת" יוצא לדרך; מוטי שקלאר ישמש כיו"ר

המשקיע העיקרי בקבוצה הוא יצחק מירילשווילי, בנו של המיליארדר הגיאורגי-יהודי מיכאיל (מיכו) מירילשוילי. מנכ"ל הערוץ הוא דוד שריקי, המנכ"ל היוצא של העיתון "מקור ראשון", ומנהל התוכניות הוא טל ברקאי. נציג הבעלים בערוץ הינו איש התקשורת אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט לשעבר.

באפיק 20 לא שודר עד כה ערוץ על דרך קבע אלא שידורים זמניים ומתחלפים של גופים שונים (קשת, ערוץ הספורט ואחרים). הערוץ היהודי-ישראלי צפוי לעלות לשידור בקיץ הקרוב והוא יחל את שידוריו במסגרת חבילות הבסיס של חברות הכבלים והלוויין, והינו מבוסס פרסומות.

"מבטיחים לייצר חלופה איכותית, מקורית ומענינית"

במכרז נקבע כי הערוץ יחויב להשקיע בהפקת תכניות דרמה או תעודה לפחות 10% מתוך סכום ההשקעה בהפקות מקומיות בכל שנה. בשנה הראשונה ישקיע הערוץ בהפקות מקומיות סכום של 5.7 מליון ש"ח בשנה אשר יעלה בהדרגה עד 9 מיליון ש"ח בשנה הרביעית.

מהערוץ היהודי-ישראלי נמסר היום: "זהו יום מרגש עבורנו ועבור תעשיית התקשורת בישראל. מיקום הערוץ הישראלי-יהודי באפיק 20 המרכזי, יתרום רבות לפלורליזם תקשורתי. אנו מודים למועצת הכבלים והלווין שהכירה במטרתנו וחובתנו לשמש ערוץ הפונה לקהלים רחבים ומבקש לייצר דיאלוג עם כל גווני החברה הישראלית היהודית, בכל הנושאים שעל סדר היום. אנו מבטיחים לייצר חלופה איכותית, מקורית ומענינית לצפייה משפחתית לערוצי הטלוויזיה הקיימים ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully