וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטוס: גרוש

23.2.2014 / 11:44

על רקע המעבר הצפוי של ועד עובדי "הארץ" לארגון העיתונאים כתב השטחים של העיתון חיים לוינסון פורש מתפקידו בוועד: "הסתדרות העובדים זה אחד הגופים המושחתים בישראל"

כתב השטחים של "הארץ" חיים לוינסון הודיע על עזיבתו את ועד עובדי העיתון, זאת על רקע המעבר הצפוי של הוועד לארגון העיתונאים החוסה תחת ההסתדרות ועזיבתה של אגודת העיתונאים בתל אביב. מזה חודשים ארוכים פועלים אנשי ארגון העיתונאים להחתמת העובדים על טפסי הצטרפות להסתדרות, והנושא אף עלה באחת מאסיפות העובדים שהתקיימו לאחרונה.

גורם ב"הארץ" אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי למרות שבאופן רשמי ועד העובדים עדין נמצא באגודה, מספר החתימות הדרוש, שליש מעובדי העיתון, קרוב להשגה וכי "הרוב המכריע של החתימות הדרוש כבר הושג, והמעבר עתיד לקרות בקרוב".

באגודת העיתונאים בתל אביב לא פעלו במרץ להחתמת טפסים כמו שעשו אנשי ארגון העיתונאים, וגורם באגודה אמר הבוקר כי הודיעו לאנשי הוועד כי יכבדו את החלטתם. "הודענו לוועד שלא ננהל מאבק משפטי בנושא ושנכבד כל בחירה שלהם", אומר הגורם. כזכור, האגודה ניהלה מאבק נגד ארגון העיתונאים על ייצוג הן בקבוצת "ידיעות אחרונות" והן במעריב.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אישר הבוקר לוינסון כי החליט לפרוש בחברות בוועד. "אני לא רוצה להיות חלק מההסתדרות", אמר.

למה?

"כי הסתדרות העובדים זה אחד הגופים המושחתים בישראל".

אבל ארגון העיתונאים מתנהל באופן עצמאי מהם, לא?

"אני לא מטיל דופי בארגון העיתונאים, ואנשים אכן מתנהלים באופן ענייני וישר. אבל ארגון העיתונאים עדיין חוסה תחת המעטפת של ההסתדרות. חוץ מזה שאני מרגיש שמיציתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully