וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”גילת מנסה להצטייר כמתריע כדי לקבל הארכת קדנציה; לא מבחין בין אמת לשקר"

23.2.2014 / 16:47

במכתב ששלח היום לעובדיו, תוקף מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם את אמיר גילת עמו הוא נמצא בסכסוך מר: "גילת שוכח שהוא היו"ר ולא המנכ"ל - אנחנו לא שכחנו"

"חברי ועד מנהל ומליאה פנו בימים האחרונים לרשויות החוק והאכיפה בקשר להתנהלותו שלוחת הרסן של אמיר גילת כדי לשמור על השידור הציבורי", כך דברי מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם היום (ראשון) לעובדי רשות השידור, במכתב שהפיץ לכלל העובדים ובו הוא תוקף את היו"ר - עמו הוא נמצא בסכסוך מר. "גילת שוכח שהוא היו"ר ולא המנכ"ל - אנחנו לא שכחנו", הוא כותב.

עיצומים פה: ערוץ 1 בדרך להחשכה

"אילן דה-פריס לא ייכנס לתפקידו בלי ברכתו של המנכ"ל"

במכתב מאשים בן מנחם את גילת ב"ניסיונות מטורפים ליצור כאוס ברשות השידור בחודש האחרון לכהונתו, מתוך מניעים של רצון להבלטה עצמית וללא הבחנה בין אמת לשקר", כך לדבריו. "גילת מנסה להצטייר כמתריע בשער בניסיון לקבל הארכת קדנציה או למצוא מקום עבודה אחד, דבר שעד כה לא צלח".

"כל מטרתו להביא להריסתו המוחלטת של השידור הציבורי"

לאחרונה ביקר יו"ר הרשות גילת את הנהלת רשות השידור והקים כמה ועדות שמטרתן הייתה לבחון את התנהלותה. בין היתר טען גילת כי ההנהלה אינה מעבירה למוסדות שבפיקוחו את לוחות השידורים ו"תוקעת" את העברת התקציב. "האמת היא שההנהלה העבירה למוסדות את לוחות השידורים ואת תכניות העבודה לשנת 2014 לפני שלושה חודשים", הגיב לכך בן מנחם.

בן מנחם מתייחס גם לסוגיית מנהל הטלוויזיה הנבחר, אילן דה פריס. הנהלת רשות השידור מסרבת לקלוט את דה פריס מאז נבחר, וגילת הודיע על מינויו של אלי באבא לממלא מקום התפקיד באופן זמני. "גילת הקים המחטף ועדת איתור ו'בחר' באילן דה פריס למנהל הטלוויזיה בדרך לא דרך כאשר כל ענינו הוא להתערב בתחומים לא לו", כותב בן מנחם.

"אני סמוך ובטוח שניסיונותיו הנואלים להטיח רפש בהנהלה נדונו לכישלון מראש ומעלים במקרה הטוב גיחוך", אומר בן מנחם. "אנחנו נמשיך להיאבק בהחלטות לא חוקיות אלו של גילת, שכל מטרתו להביא להריסתו המוחלטת של השידור הציבורי ללא יכולת שיקום".

תגובתו של אמיר גילת לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully