וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע הגיע דורון הרמן לבית משפחת פליסיאן בליווי אבטחה?

27.2.2014 / 13:51

היחסים המתוחים בין משפחת פליסיאן לערוץ 10, זאת על רקע הסרט ששידר אודותיה, הובילו למצב חסר תקדים: הכתב הפלילי של חדשות 10 הגיע אמש לבית המשפחה עם מאבטחים

כלי תקשורת רבים הגיעו אמש (רביעי) לבית משפחת פליסיאן בפרדס כץ על מנת לסקר את הגעתו של בן המשפחה חגי פליסיאן המואשם ברצח בבר נוער למעצר בית. בין שלל הכתבים ששהו במקום בלט כתב ערוץ 10 דורון הרמן, שהיה איש התקשורת היחיד במקום שאליו הוצמדה אבטחה. כתבים המסקרים את המשפחה מספרים על יחסים מתוחים של חדשות 10 עמה, מאז הסרט הדוקומנטי ששודר בערוץ. בימים אלה עובדים הפליסיאנים על סרט המשך, שישודר בערוץ 2.

אחד מהקולגות של הרמן שמסקר את הפרשה סיפר לוואלה! ברנז'ה כי מכל כלי התקשורת - היחסים הגרועים ביותר של משפחת פליסיאן הם עם חברת חדשות 10. הרקע: אח המשפחה, חגי, היה לא מרוצה מהסרט הדוקומנטרי ששודר בערוץ בחודש אוקטובר האחרון "הפליסיאנים ומסע הרצח בבר-נוער". הסרט, מאת דורון הרמן ומאור צור, כלל חומרים שצולמו על ידי השניים לאחר שהתברר כי חגי הוא החשוד ברצח.

הרמן וצור הציגו בסרט עם את אחיו הגדול של חגי, יעקב, והאח הקטן בנימין שעל פי חשד המשטרה הותקף מינית על ידי שאול גנון שהיה מנהל הבר-נוער. "חגי מספר לכתבים שהוא מתכוון שלא לשתף פעולה עם חדשות 10 בגלל הסרט", אומר אחד הכתבים ששוחח בנושא עם פליסיאן. מנגד, כתב אחר, אומר ש"למשפחת פליסיאן אין מה לכעוס על חדשות 10. הסרט שהם עשו עליהם היה הדבר הכי טוב שקרה להם באותה התקופה".

דורון הרמן מסר בתגובה: "מערכת היחסים של ערוץ 10 עם משפחת פליסיאן מקצועית. רק הבוקר התראיינה אם המשפחה, רבקה, באריכות בתוכנית 'אורלי וגיא', וכמה ימים מוקדם יותר ערכה האחות, הודיה, ריאיון בלעדי עם מאור צור, כתב חדשות 10. הסרט שערכנו על בני משפחת פליסיאן ושודר לפני כארבעה חודשים הביא תמונה מדויקת ואמיצה, שהעלתה כבר אז ספקות באשר ליכולת הפרקליטות להוכיח שחגי פליסיאן הוא הרוצח בבר נוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully