וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק רביד VS גיל סמסונוב: מסע"ת עם מרקל? זה היה מונולוג

27.2.2014 / 14:47

הימנעותו של נתניהו מראיונות לתקשורת הישראלית הגיעה ל”תיק תקשורת”, בדמות ויכוח סוער בין עיתונאי ”הארץ” ברק רביד לבין מקורבו של ראש הממשלה הפרסומאי גיל סמסונוב. צפו

יח"צ - חד פעמי

סוגיית הימנעותו של ראש הממשלה נתניהו מראיונות לתקשורת הישראלית הגיעה לתוכנית "תיק תקשורת" בוויכוח סוער בין הכתב המדיני של "הארץ" ברק רביד לבין מקורבו של רה"מ הפרסומאי גיל סמסונוב.

ברק רביד על לשכת נתניהו: "אינה משיבה כמעט לאף שאלה של עיתונאי בתחומים מדיניים"

"הייתי במסיבת העיתונאים עם מרקל", פתח רביד, "מר סמסונוב לא היה שם. עם כל הכבוד, אלו לא היה תשובות, זה היה מונולוג. כאשר מסיבת עיתונאים זה שתי שאלות בלבד של התקשורת הישראלית, וכל פעם דובריו של ראש הממשלה הם אלה שבוחרים אתה השואלים, אתה יכול להיות בטוח שכלי תקשורת שהם אולי יותר ביקורתיים שהם לא ישאלו וכך קרה ב-5 השנים האחרונות".

"ישראל היום הוא כלי התקשורת היחיד בפרינט, שאליו ראש הממשלה מתראיין. אמנם גם אליו הוא לא התראיין בשנה האחרונה. אם תלך ותבדוק מה היחס הכללי, לא רק ראיונות - תדרוכים, שקיפות בכלל, הדבר הזה גרוע מאוד", הוסיף.

גיל סמסונוב השיב מנגד: "אני ממש מתרגש, ברק בוודאי מאוד נחמד, אבל דעתו ממש לא מעניינת אותי. אותי מעניינת דעת הציבור. הוא נוסע בכבישים, הוא רואה את מצב הביטחון שלו, ורואה איך מצב הביטחון השתפר. הוא קורא בתקשורת ורואה כמה המצב רע בכל התחומים, כולל בכלכלה, אבל הוא יודע את האמת, הוא בוטח ברה"מ, זו דמוקרטיה. צריך להיות גם חשבון נפש. אני שומע את ברק - אני חושב שהוא לא שליח ציבור, הוא שליח ציבור שנבחר להיות באופוזיציה - כמה יש למרצ? שישה מנדטים? אתה וגם רבים כמוך, מייצגים פלג מסוים בציבור, שהציבור לא בוחר בו עשרות שנים, ואין איזשהו באלאנס בתקשורת".

רביד: "זו שוב הטענה שהתקשורת שמאלנית, זה קשקוש מוחלט". סמסונוב: "אתה צריך חשבון נפש. כל מה שאני שומע ממך הכל אנטי אנטי, תמיד אנטי".

התוכנית "תיק תקשורת" בהנחיית ניב רסקין, תושדר היום ב-17:30 בחינוכית בערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully