וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה העיב על ביקורו של צביקה פיק במערכת ynet?

2.3.2014 / 14:35

כוכב ”גולסטאר” הגיע לאולפן ynet על מנת להתראיין ולקדם את תכניתו, אבל בדרך התעקש לעבור במערכת האתר עם רשימת דרישות מודפסת. מה דרש ומדוע? וואלה! ברנז’ה שיגעון

ביקורו של צביקה פיק בשבוע שעבר בבניין ynet לא עבר חלק: כוכב התכנית "גולסטאר" הוזמן לאולפן האתר על מנת להתראיין לתכנית מצולמת - אבל החליט לנצל את הביקור למטרות נוספות.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי קצת לפני תחילת הצילומים באולפן התעקש פיק לעבור במערכת האתר, ודרש כי יוצמד לו עורך ואיתו יוודא כי כל הטוקבקים שלא מצאו חן בעיניו באחת מהכתבות שפורסמו עליו לאחרונה - יוסרו מהאתר. פיק גם דרש כי האפשרות להגיב באייטם תינעל - ובאתר נענו לדרישתו.

גורם ב-ynet סיפר היום לוואלה! ברנז'ה כי עורכי האתר הופתעו מהדרישה. "מדובר היה באייטם על כך שהוא ושירה מנור מצפים לילד, זה אייטם שהתפרסם בעיתון המודפס ועלה גם אצלנו", הוא מספר. "מטבע הדברים, רבים מהטוקבקים התייחסו לפער הגילאים בין השניים ואף הזכירו את פרשת אייל גולן. כנראה שזה נושא מאוד רגיש אצלו - כי הגיע מצויד בדף ובו רשימת כל הטוקבקים שהוא דורש שיימחקו".

כתב בידור המסקר את פועלו של פיק מספר כי לא מדובר בהתנהלות חריגה. "לא מפתיע אותי בכלל שזה מה שהוא דרש מ-ynet, ידוע בתעשייה שהוא כזה", הוא אומר. "כל מה שקשור לגיל שלו או לגיל של שירה מעלה לו את הפיוזים, והוא נוהג לערוך טלפונים זועמים לכתבים ולעורכים, גם בכירים, עד שהוא מקבל את השינוי שהוא רוצה. בקטע הזה - אין לו אלוהים. תתכונן גם אתה לטלפון".

מאתר ynet נמסר: "אין תגובה". את תגובתו של צביקה פיק לדברים לא ניתן היה להשיג. תגובת אשת יחסי הציבור שלו שירי רווה טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully