וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוטד: ”Pplus”

5.3.2014 / 9:50

ב”ידיעות אחרונות” מודיעים היום על השקתו של אתר חדש בשם "Pplus" שיחליף את מדור הרכילות של ynet ואת אתר "פנאי פלוס". ההערכות בתעשיה הן כי זמנו של המגזין המודפס קצוב

קבוצת "ידיעות אחרונות" מודיעה הבוקר (רביעי) על השקתו של אתר רכילות חדש בשם "Pplus" שיחליף את מדור הרכילות של ynet ואת אתר "פנאי פלוס", וישלב תכנים של שניהם תחת כתובת ומותג עצמאיים.

האתר מתפעל דסק רכילות עצמאי עם התמחות בסלבס בארץ ובעולם, ומהקבוצה נמסר היום כי הוא תוגבר בצלמי פפראצי, וישולבו בו גם קטעי וידאו ותכניות שיצולמו באולפן טלוויזיה. מלבד עדכוני רכילות ותוכן מגזיני יופיעו בו גם מדורים שהתפרסמו במגזין המודפס.

לבד מסוגיית המדורים של המגזין, לא התייחסה אליו קבוצת ידיעות בהודעתה הבוקר לתקשורת. אנשיו אומרים הבוקר כי ימשיך לצאת לאור במקביל לפעילות האתר, אולם ההערכות בתעשיה הן כי זמנו של מגזין הדפוס קצוב.

"פנאי פלוס" סובל, כמו יתר העיתונים והמגזינים המודפסים בישראל, ממגמת ירידה עקבית באחוזי החשיפה. תוך שנתיים איבד המגזין שליש מקוראיו: בשנת 2012 עוד הייתה החשיפה שלו גבוהה מ-6%, אולם היא התדרדרה מחציון לחציון: ל-5.5% בחצי השני של 2012 ול-4.2% בחצי הראשון של 2013. רק בסקר האחרון נבלמה מגמת הירידה והמספר התייצב על 4.4%, כך לפי נתוני סקר TGI שפורסמו בתחילת השנה.

כמו ביתר קבוצת "ידיעות אחרונות", גם ב"פנאי פלוס" נערך בשנה החולפת קיצוץ רוחבי בשכר העובדים וצמצומים של הוצאות המערכת, במסגרתן גם אוחדה מערכות המגזין עם זו של ynet. העיתון עצמו קטן גם בהיקפו, והוחלט על סגירה של כמה ממדוריו.

לא רק בקבוצת ידיעות משיקים אתר בידור חדש. כפי שפורסם בוואלה! ברנז?ה, גם בקבוצת מעריב מקור ראשון עובדים על אתר למגזין התרבות ?מוצש? שיבוסס על תכני המגזין לצד תוכן עצמאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully