וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגיו של ברלד טוענים: הקמפיין בכיכובו יעלה מחדש

6.3.2014 / 11:45

הפרסומת בהשתתפותו של ירון ברלד תחזור הערב לאוויר, כך אומרים נציגיו של הקומיקאי. "כששמעתי את הבשורה", אומר ברלד, "הרגשתי בפעם הראשונה שיש עדיין סיבה להיות אופטימי"

"כששמעתי את הבשורה, הרגשתי בפעם הראשונה שיש עדיין סיבה להיות אופטימי" - כך אומר ירון ברלד, בתגובה רשמית לכך שקמפיין הפרסום בהשתתפותו יחזור הערב כפי הנראה לאוויר.

חברת האשראי החוץ בנקאי קרדיט יוניון הסירה בשבוע שעבר את דמותו של ירון ברלד מקמפיין הפרסום בהשתתפותו, זאת בעקבות החשדות כי הבדרן מהתכנית "ארץ נהדרת" ביצע לכאורה מעשה מגונה. "הנהלת החברה", נמסר בשבוע שעבר מקרדיט יוניון, "קיבלה את ההחלטה בעקבות מעצרו של האומן, החקירה והחשדות נגדו. אי לכך, תשדירי הפרסומת הקרובים של החברה ישודרו בלעדיו ודמותו תוסר בשלב הזה מכל פרסומי הקמפיין". מנכ"ל החברה, אריאל דן, הוסיף בשבוע שעבר: "החברה מתנגדת לאלימות מכל סוג ומחויבת בראש ובראשונה לערכים אתיים כלפי החברה הישראלית".

כעת, אנשיו של ברלד טוענים כי החברה תשיב את הפרסומת לאוויר. טל קוה, המנהלת של ברלד, מסרה: "קרדיט יוניון החליטה להחזיר את הקמפיין בכיכובו של ברלד החל מהיום בערב. הקמפיין יעלה בקשת ערוץ 2 וערוץ 10 ובאמצעי מדיה נוספים. לאחר שהודיעה, לפני כעשרה ימים, כי היא מורידה את הקמפיין, החליטה הנהלת החברה כי לאור הודעות המשטרה, תפנית הפרשה ופתיחת חקירה פלילית נגד המתלוננת בגין סחיטה, הם מחזירים את הקמפיין לאוויר שיעלה כאמור היום בערב".

ממאמא ייצוג אמנים נמסר: "שמחנו לשמוע על החזרת הקמפיין לאוויר. אנחנו רוצים להודות לקרדיט יוניון ולאריאל באופן אישי על התמיכה האמונה והגיבוי במהלך השבוע האחרון ועל העזרה בתיקון העיוות והעוול שנעשו לירון ברלד" .

לא ניתן היה להשיג את אישורם ותגובתם של חברת קרדיט יוניון ושל חברת הפרסום מומה המייצגת אותם.

  • עוד באותו נושא:
  • ירון ברלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully