וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה אתם הייתם כשסגרו את רשות השידור?

10.3.2014 / 11:22

בפוסט זועם במיוחד תוקף עורך "מבט" את כתב חדשות 10 אביב פרנקל בשל כתבה שפרסם אמש אודות קבוצת אנשי ערוץ 1 שנסעה לקברי צדיקים: "ירדת נמוך מאוד. שנינו יודעים שהקבוצה אינה מייצגת"

בערוץ 1 מאשימים את ערוץ 10 בכפיות טובה בסיקור מסקנות ועדת לנדס. בפוסט תקיף במיוחד שכתב אמש (ראשון) עורך "מבט" אבי מוסקל בפייסבוק, הוא האשים את כתב חדשות 10 אביב פרנקל בשטחיות ובפופוליזם בכתבתו ששודרה במהדורה המרכזית אודות עובדי רשות השידור הנוסעים להשתטח על קברי צדיקים.

"לפני פחות משנה וחצי, בדצמבר 2012, דירקטוריון ערוץ 10 הודיע לך ולחבריך על סגירת הערוץ ופיטוריהם של 500 העובדים. מוקדם יותר באותה שנה, 27.1.2012, מנכ"ל הערוץ הודיע על החשכת המסך ומסר לכם מכתבי פיטורין. גם ביולי 2009 נאלצתם לצאת ולהפגין כדי להציל את מקום עבודתכם. מאבקכם חסר הפשרות להצלת הערוץ, זכה לסיקור אמפתי גם על מסך הערוץ הראשון. לא ראינו בכם מתחרים באותו זמן, אלא בראש ובראשונה עובדים שנאבקים על פרנסתם, וכמובן גם עיתונאים שחשוב שכלי התקשורת שמעסיק אותם, ישמור על מקומו במפת התקשורת הישראלית", כתב מוסקל.

"לכן הופתעתי מאוד לראות שהערב (ראשון ד.ו), כאשר החלטתם סוף סוף להתייחס גם לזווית האנושית של סיפור סגירת רשות השידור, ולא רק לביטול האגרה, בחרתם ללוות קבוצה קטנה ולא מייצגת שנסעה לקברי צדיקים".

"למה לתת לעובדות לקלקל סיפור טוב"

"ירדת נמוך מאוד אביב. שנינו יודעים שהקבוצה הקטנה, צעקנית ככל שתהיה, אינה מייצגת את עיתונאי רשות השידור ועובדיה. הקריינות המשועשעת שלך, שכאילו עסקה באותם עובדים, אבל בעצם לא סיפרה עליהם דבר, הוכיחה שבשבילך הם בסך הכל היו עוד נסיעת מבחן ברכב יוקרה, דקה וחצי אייטם ותו - לא. מדובר בכעשרים עובדים שנסיעתם הפרטית לשם, תוכננה עוד הרבה לפני פרסום דוח לנדס, אבל למה לתת לעובדות לקלקל סיפור טוב", הוסיף מוסקל, אשר שימש בעבר גם כעורך המשנה של המהדורה המרכזית של חדשות 10.

"מעיתונאים בערוץ שנאבק על קיומו שוב ושוב בשנים האחרונות, הייתי מצפה למעט סולידריות עם עמיתים למקצוע, שניצבים היום בפני אותו איום".

"לא 500 עובדים אלא 1800 עובדי רשות השידור יפוטרו עם אימוץ דוח לנדס, עיתונאים ועובדים רבים שנתנו את מיטב שנותיהם למען השידור הציבורי ייפלטו למעגל האבטלה. אם קשה לך למצוא זווית אנושית רצינית במקום עבודה ששולח כמעט אלפיים עובדים הביתה, אני מוכן לנסות לסייע לך בעצה מקצועית", סיכם מוסקל את טענותיו.

בחדשות 10 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully