וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את נתנאל מויאל

10.3.2014 / 12:25

בעל משרד יחסי ציבור בתחום המוסיקה

גיל: 24

מה בעצם אני עושה? אחראי על תחום יחסי הציבור של אמנים: סינגלים, אלבומים, אירועי השקה והופעות. העבודה למעשה מתחילה לפני שיוצאים למסע - בוחרים קונספט, עיצוב, בניית קומוניקט ותכנית עבודה לאורך טווח. לאחר שהמוצר יוצא לאור מתחילה העבודה המאתגרת והמספקת באמת ובה סוגרים ראיונות בכלי התקשורת, אירוחים בתכניות טלוויזיה והשמעות בתחנות הרדיו, כל זאת לצד שיתוף פעולה מלא עם האמן ומנהליו וכמובן ליווי צמוד לצילומים, ראיונות, אירוחים והופעות.

השכלה: תיכונית פלוס מספר קורסים מקצועיים שלקחתי. בקרוב מתחיל לימודי תואר ראשון בתקשורת.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: מגיל צעיר נמשכתי לעולם המוסיקה ולשמחתי המקצוע בחר אותי מהר משציפיתי, מיד עם שחרורי מצה"ל. את הדלת הראשונה פתחה לי הזמרת שיר ביטון שהאמינה בי מהרגע הראשון. טיפלתי ביח"צ באלבום הבכורה שלה, עשינו דרך ארוכה ולשמחתי הגענו להישגים מרשימים במיוחד עם הופעות סולד אאוט ונתוני השמעות גבוהים לכל הסינגלים שיצאו. לאור העבודה הקשה השם שלי התחיל להתגלגל ואנשים רבים בתעשיית המוסיקה החלו להמליץ ולהפנות אליי פרויקטים ומאז הכל היסטוריה.

איפה אתה בעוד 5 שנים? אני מאוד אוהב את העבודה שלי ובכל בוקר מודה על הזכות שניתנה לי לעבוד בה. אני רואה את עצמי עדיין בתחום, מקווה להמשיך ולגדול, להקים מחלקה מיוחדת לאמנים מוכשרים בתחילת דרכם ולייצג אמנים מובילים ופרויקטים מוזיקליים איכותיים.

מה אוכל לצהריים? אם אני במשרד אז משתדל לאכול ארוחות בריאות ומזינות וכשאני בפגישות, צילומים וכו' מה שקורה לרוב, אני נאלץ לאכול ג'אנק פוד ואם כבר ג'אנק פוד אז עד הסוף.

פרגן למתחרים: יש מספר משרדי יחסי ציבור בשלל התחומים שעושים עבודה מצוינת אך אם עסקינן במוסיקה אז זה ללא ספק עופר מנחם שהוא איש יקר שעושה עבודה למופת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully