וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יענקל'ה רוטבליט: "אורלי וגיא טינופת"; וילנאי ומרוז: "אנחנו מעריצים גדולים של רוטבליט"

11.3.2014 / 13:15

יענקל'ה רוטבליט תקף בחריפות בפייסבוק את העיתונאים גיא מרוז ואורלי וילנאי בעקבות תחקירם על מעשיהם האפלים לכאורה של חבורת לול וטען כי הוקלט ללא ידיעתו. וילנאי ומרוז: "עומדים מאחורי התחקיר"

צילום מסך

הפזמונאי יעקב (יענקל'ה) רוטבליט תקף אמש בחריפות בפייסבוק את העיתונאים גיא מרוז ואורלי וילנאי, בעקבות תחקיר בתכניתם "אורלי וגיא חוזרים עם תשובה", שבו חזרו לימי הסרט "מציצים" וחשפו פרטים על מעללים אפלים שביצעו לכאורה אנשי חבורת לול המיתולוגית. הוא האשים את וילנאי ומרוז כי הקליטו אותו מבלי ליידע אותו שהוא מוקלט, הביע את דעתו כי הם עוסקים ב"בועה צהובה" ואינם עיתונאים, טען כי אורי זוהר עשה תשובה "מוחלטת" ו"אמיצה", והשתמש בביטויים קשים כנגדם – את מרוז כינה "טינופת", ולבני הזוג קרא בזלזול "מאמי ומאמי". וילנאי ומרוז אמרו לוואלה! תרבות בתגובה כי הם עומדים מאחורי התחקיר המגובה לדבריהם בעשרות עדויות, כי אמרו לכל מי שהוקלט שהוא הוקלט, וטענו כי "הופעלה מסכת הלחצים אדירה נגד כל מי שהעז לומר מלה נגד חבורת לול".

יענקלה רוטבליט. נמרוד סונדרס
"אורלי וגיא היו פעם עיתונאים. עשו טוב אבל נפלו". יענקל'ה רוטבליט./נמרוד סונדרס

כך כתב אמש רוטבליט בעמוד הפייסבוק שלו:

"בעיצומה של סערת 'הזמר המפורסם אביו וקטינותיהם' צלצלה אלי תחקירנית קטנה וסקרנית מ"אורלי וגיא" שהתעניינה ללמוד על חיי המין של גיבורי שנות השבעים. שלחתי אותה למצוץ אינפורמציה במקום אחר ובכל זאת, אחרי יומיים שלושה צילצל גיא הגדול בעצמו, חמור ומודאג בשל שמועות שהגיעו לאוזניו . הטינופת לא טרח להזהיר אותי שאני מוקלט לצרכי בקרת איכות ומניפולציה וגם אותו שילחתי לדרכו. אחרי כמה שבועות החלו פרומואים הרי גורל לרוץ בערוץ ולהבטיח גילויים מחרידים על מעשים נפשעים לכאורה".

"שמעתי גם שיחה מקדימה ברדיו עם יעל דן והצמד מאמי ומאמי מן השלולית המוסרית. ג'וזי כ"ץ עלתה לשידור ואמרה מה אתם רוצים? איזה טוב זה יעשה? במי אתם באים לפגוע? בבנים? בנכדים?, אבל אז גם הכו נשים, הזכיר לה גיא המזועזע . כן היא אמרה, 'ואיש לא עזר אז והיום אתה בא להיות צודק? הזמנים השתנו החברה השתנתה' . הלוואי. הפרופסור דויד גורביץ עלה לשידור והסביר כי ביקורתם הנוקבת של מאמי ומאמי מצויה כבר בגוף הסרט. אורי ידע היטב מיהם הגיבורים שהוא מיטיב כל כך לתאר ולאפיין בסרט, עלובי חיים, גיבורי שוליים, נערי חוף ריקניים רודפי מין שחייהם הולכים ונהרסים".

"(...) אורי עשה תשובה. מוחלטת. אמיצה. ענקית. מה שגיא ואורלי הניזונים על גלולות צביעות ורייטינג לא יבינו לעולם. ואריק איינשטיין ז"ל, באותה עת לערך חדל מהופעות פומביות. מאס במועדונים הצפופים והמיוזעים, מחמדנות המתווכים, מבריונות המעריצים ועליבות המעריצות. הוא שמר על עצמו ועל טוהר האמנות שלו עד יומו האחרון".

"גם אורלי וגיא היו פעם עיתונאים. עסקו בעוולות, בקיפוח. במאבקים בבירוקרטיה רומסת. עשו טוב אבל נפלו. בעבור המון דולרים ירקרקים אל מדמנת הרייטינג להביא לנו את הבועה הצהובה הזאת הנוטפת צדקנות וצביעות. כשתבינו זאת, מאמי ומאמי, אולי תעשו תשובה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ידענו שיהיה עליהום כאשר נוגעים בפרה קדושה אשכנזית וותיקה כמו חבורת לול". אורלי וילנאי וגיא מרוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיא מרוז ואורלי וילנאי מסרו לוואלה! תרבות בתגובה: "אנחנו מעריצים גדולים גדולים של יענקל'ה רוטבליט, גם לפני הדברים האלה וגם אחריהם. אנחנו חושבים שהוא יודע את זה. אנחנו עומדים מאחורי התחקיר. אמרנו לכל מי שהוקלט שהוא מוקלט. לפעמים הזיכרון מתעתע. אנחנו גם מודעים למסכת הלחצים האדירה שהופעלה ועדיין מופעלת נגד כל מי שהעז לומר מילה נגד חבורת לול. לבנו עם האנשים האלה ואנחנו מעריצים את אומץ לבם. לצערנו בגלל הפחד העצום שהם נמצאים בו עוד מתקופת פרסום הספר של יהונתן גפן אנחנו לא יכולים לחשוף את כל האנשים שדיברו איתנו, אבל התחקיר מגובה בעשרות עדויות מוצקות שמאירות מציאות חמורה שיותר שאותה ביקשנו לחשוף".

"אנחנו כמובן לא מקבלים כסף בעבור רייטינג התכנית 'אורלי וגיא חוזרים עם תשובה', אלא רק בעבור עבודה קשה אותה אנחנו מבצעים ללא מורא וללא משוא פנים", אומרים לנו וילנאי ומרוז, "ידענו שיהיה עליהום כאשר נוגעים בפרה קדושה אשכנזית וותיקה כמו חבורת לול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully