וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: עורך נענע10 התפטר מתפקידו

16.3.2014 / 9:10

לוואלה! ברנז’ה נודע כי אחרי פחות משנה, איתן מרקוביץ’ פורש מתפקידו כעורך הראשי של האתר. מסתמן: לשעבר מבקר הטלוויזיה של ”ידיעות אחרונות” ירון טן-ברינק יחליפו

זעזוע נוסף בצמרת נענע10: אחר שרק לפני מספר חודשים עזב מנכ"ל האתר יריב ג'יבלי את תפקידו, גם העורך הראשי של האתר איתן מרקוביץ' פורש - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

מרקוביץ' מונה לתפקיד לפני פחות משנה, נישא על גבי הרוח האופטימית של איחוד האתר מבחינה עסקית תחת כנפיו הפיננסיות של רון לאודר - תחת בעלות ערוץ 10. מאז, כידוע, החליט לאודר להפסיק את השקעתו בערוץ, וכן באתר, ומצבו התדרדר.

על פי גורם באתר, הסיבה המיידית להתפטרות מרקוביץ' היא גל קיצוצים נוסף שהוטל עליו לבצע בכוח האדם במערכת, ו"הוא בחר שלא לעשות זאת, והעדיף ללכת הביתה".

מרקוביץ' שימש כעורך המשנה של המהדורה המרכזית של חדשות 10, ועורך המשנה של התוכנית "השבוע" עם מיקי רוזנטל, היה בעבר עורך מדור הספורט בעיתון "הארץ", עורך השבועונים "העיר" ו"כל העיר" ועד לא מכבר שימש העורך הכלכלי של מעריב.

ובתוך כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי אחד המועמדים הסופיים לתפקיד הוא מי ששימש בעבר כמבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" ירון טן-ברינק.

טן-ברינק פוטר לפני כשנה וחצי מ"ידיעות אחרונות", לאחר שחזר לעבוד בו ככותב ב"7-לילות". לפני כן ערך את המגזין "רייטינג" (ז"ל) מבית מעריב. בנוסף, ערך את תכניתם של דנה ספקטור ורן שריג בערוץ 24. בימים אלו עובד טן-ברינק בערוץ החדשות הבינלאומי I24news.

בנענע10 בחרו שלא להגיב לדברים. את תגובת ירון טן-ברינק ואיתן מרקוביץ' לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully