וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר דוט נט

16.3.2014 / 14:12

פרשן חדשות 10 רביב דרוקר עולה עם אתר חדש שיחליף את הבלוג המוכר שלו, ומסביר לוואלה! ברנז'ה: ”נענע 10 היו טובים אליי. הם פשוט לא יכלו לייסד פורמט מיוחד בשבילי”

הפרשן הפוליטי של חדשות 10 רביב דרוקר עולה עם אתר חדש. כזכור, עד היום פרסם דרוקר ברשת בבלוג באתר נענע10, אך לדבריו הפלטפורמה לא עמדה עוד בצרכיו.

עורך-אורח: רביב דרוקר עורך את וואלה! ברנז'ה

האתר כולל קבצים דיגיטליים של שני ספריו, "חרקירי", על תקופת כהונתו של אהוד ברק כראש ממשלה ו"בומרנג" (ביחד עם עפר שלח) על האינתיפאדה השנייה. הספרים נמצאים על האתר בהסכמת הוצאות הספרים "ידיעות ספרים" ו"כתר".

בנוסף, האתר כולל כמה עשרות מתחקיריו של דרוקר לאורך השנים, החל ביומני עמרי, תעשיית השחיתות של אולמרט וכלה בביבי טורס, ישראל היום, שולה זקן והמועצה להשכלה גבוהה. עד היום, ניתן היה לצפות ברוב התחקירים באתר "המקור" בנענע 10, אולם דרוקר בחר לתרגם אותם לטקסט מלא, מילה במילה לטובת אלו שמעדיפים לצרוך את התוכן שלהם כתוב.

על פי דרוקר, מטרה מרכזית של האתר היא לאפשר נגישות לתחקירים, שלא נמצאו על אתר נענע 10 מסיבות משפטיות ואחרות. כך למשל, התחקירים על "ישראל היום", מונופול המלט "נשר" ויו"ר ההסתדרות, עופר עיני, לא הועלו מעולם על אתר נענע 10. את חלקם ניתן למצוא בגרסאות וידאו פיראטיות ברשת.

דרוקר אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "נענע 10 היו טובים אליי. הם פשוט לא יכלו לייסד פורמט מיוחד בשבילי, כדי שגם התחקירים והספרים יוכלו לעלות עליו. אני מקווה שעכשיו, כשיש גרסאות טקסט, שיקפצו בגוגל, אולי כמה מהדברים שעבדתי עליהם, יקבלו חיים מחודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully