וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: אם גברים היו מבצעים את התפקידים של נשים בפרסומות

TECH

17.3.2014 / 11:18

מה קורה כשמחליפים את הדוגמנית בפרסומת - בגבר? פתאום זה נראה נורא מגוחך ללטף את הגוף של עצמך בשביל למכור המבורגר. וזה בדיוק מה שהסרטון הזה רוצה שתבינו

גבר בבגד ים על החוף. הוא מתפתל בחושניות ושולח מבטים מפתחים למצלמה. נוגע ומלטף את עצמו. נוגס בהמבורגר בחצי אורגזמה, מלקק לעצמו את האצבע ופותח את רגליו לרווחה. נראה מטופש? מגוחך? פאתטי? אז למה כשאישה עושה את זה - זה נראה לכם הגיוני?

זה בדיוק מה שמנסה להמחיש הסרטון "אם גברים היו מבצעים את התפקידים של נשים בפרסומות". הסרטון מציג שלוש פרסומות - דוריטוס, Go Daddy (עם בר רפאלי מנשקת חנון - זוכרים?) והארדי'ז. במסך מפוצל הם משחזרים את הפרסומת, פריים אחרי פריים, רק בהיפוך תפקידים - במקום אישה שמנסה לפתות את החבר המשועמם שלה על ידי התפלשות עירומה שלה בדוריטוס - גבר שוכב עירום בתוך דוריטוס. במקום בר רפאלי מתחרמנת על חנון - דוגמן חתיך מתחרמן על חנונית. ובמקום דוגמנית בביקני שמתעלסת עם המבורגר על חוף הים, הבנתם את הפואנטה.

התוצאה - הגברים שמתפשטים ומלטפים את עצמם רק כדי למכור לנו צ'יפס נראים פאתטיים וחלשים, מה שגורם לצופה לתהות: למה זה נראה לנו נורמלי כשנשים משפילות את עצמן, מנסות נואשות לפתות אותנו ומוכרות את הגוף שלהן בשביל למכור חטיף?

  • עוד באותו נושא:
  • פרסומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully