וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערכים למשבר: עיתונאי "תכלת" התאגדו בארגון העיתונאים

20.3.2014 / 10:50

עיתונאי חברת המגזינים "תכלת" שבבעלות משפחת בן צבי הודיעו להנהלה כי התאגדו במסגרת ארגון העיתונאים. החברה מתמודדת על רכישת פעילות מעריב ומקור ראשון, וכבר החלה בקיצוץ כח האדם

ארגון העיתונאים הודיע אמש (רביעי) למנהל מערכת חברת "תכלת", דב קסלמן, כי הפך להיות הארגון היציג בחברה. "תכלת" הנמצאת ברובה בבעלות משפחת בן צבי, היא חברת המגזינים הגדולה כיום בישראל והיא המוציאה לאור את המגזינים שלצד "מעריב" בהם "מעריב לנוער", "מעריב לילדים", "נשיונל ג'אוגרפיק", "נשים", "את", ו"אותיות".

שרשרת המזון הטראגית של מעריב: מי ייפגעו מסגירת העיתון

החברה מעסיקה כ-60 עיתונאים, ובארגון מסרו הבוקר כי יותר משליש מהם חתמו על טפסי הצטרפות לארגון. מו"ל מעריב שלמה בן צבי הצהיר בפני בית המשפט כי החברה, הפועלת מאז 2009, היא יציבה כלכלית וכי היא מתמודדת על רכישת "מקור ראשון". אולם בארגון מדווחים כי מספר עובדים זומנו לשימועים, וכי נאמר להם כי בכוונת ההנהלה לקצץ בכוח אדם. נכון לכעת, נדחו שימועים שאליהם זומנו העובדים.

בארגון העיתונאים מסרו כי חברת "תכלת" אינה נמצאת בהקפאת הליכים ולכן חלה עליה חובת המו"מ הקיבוצי הקבועה בחוק. בארגון הוסיפו כי הם "מביעים תקווה כי הנהלת 'תכלת' תרים את הכפפה ותיפגש עם נציגי הארגון בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully