וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת נענע10 מבקשת לפטר את מרבית עובדי מחלקת התוכן

23.3.2014 / 11:08

נענע10 ממשיך להתכווץ לקראת יציאתו של רון לאודר, והראשונים להיפגע הם העובדים: לוואלה! ברנז'ה נודע כי מרבית אנשי מחלקת התוכן זומנו לשימועים, ובהם גם יו"ר ועד העובדים דורון נחום

נמשכים הפיטורים בנענע10, והיקפם כה נרחב עד שהם מעלים סימני שאלה באשר לעתידו של האתר, אשר הלך והצטמצם בחודשים האחרונים באופן דרסטי. לוואלה! ברנז'ה נודע כי מרבית עובדי מחלקת התוכן של האתר קיבלו זימונים לשימועים שלפני פיטורים, ובכלל זה יו"ר ועד העובדים הכתב דורון נחום וחברי ועד נוספים, בהם סגנית העורך מעיין כהן.

כזכור, בחודשים האחרונים עזבו את נענע10 הן מנכ"ל האתר יריב ג'יבלי, והן עורך האתר איתן מרקוביץ' - ולשניים לא הובאו מחליפים. בימים אלה מתקיימים מגעים בין בעלי השליטה בערוץ 10 יוסי מימן ורון לאודר, אשר מחזיק במחצית נענע10 באמצעות JCS, באשר להעברת הבעלות על האתר לערוץ 10.

הזימונים לשימועים נומקו בעילה של "מצבה הכלכלי של החברה, המחייב נקיטת צעדי התייעלות וחיסכון הכוללים בין היתר גם התארגנות מחדש וצמצום כח האדם בחברה". כעת צפוים להיסגר מדורים שונים של האתר.

שבעה עובדים קיבלו זימונים לשימועים שלפני פיטורים, אשר יתקיימו בראשות נציגו של רון לאודר בישראל אבי בלשניקוב: עורך מדור "גיימר" עומר פאר, מיכל קליינברג ממחלקת התוכניות, עדי נויגרטן ממחלקת החדשות והעורכת ענת משה. לאחרונה פרשו מהאתר העורכים אביעד קדרון ואילן גלר. בעקבות המהלך הודיעה חברת הוועד מריאט כהן על פרישה מוועד העובדים, ומעיין כהן הצטרפה כחברת וועד פעולה זמני.

מסתמן: בדרך לסכסוך עבודה

גורם באתר אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי כיוון שבנענע10 פועל ועד עובדים יציג, הזימונים אינם תקינים מפני שההנהלה אמורה לעדכן את הוועד בכל תכנית קיצוצים, ועדכון כזה לא התקיים.

סוגיה נוספת היא פיטוריו של דורון נחום, יו"ר ועד מכהן, המהווים למעשה פירוק של ועד העובדים. נחום הוא מוותיקי נענע10 ומשמש ככתב האתר בשש השנים האחרונות, והוא למעשה כתב החדשות היחיד של האתר הפועל במשרה מלאה. אמש פנו אנשי ארגון העיתונאים לנציג הנהלת האתר וביקשו להקפיא את השימועים ולקיים פגישה בנוכחות ההנהלה, ועד העובדים ונציגי הארגון. בהנהלת האתר טרם הגיבו לפנייה, וכפי שמסתמן כעת הצדדים בדרך לסכסוך עבודה.

את תגובתו של מ"מ מנכ"ל נענע10 אלון אמוחברי לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully