וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי וילנאי על השר הבכיר שמואשם בהטרדה מינית: "מאוד מעריכה אותו"

24.3.2014 / 12:58

אורלי וילנאי מתייצבת לצד "השר הבכיר" שעל פי החשד הטריד מינית: "הפכנו להיות חברה של מפיצי דיבה הולכי רכיל וחורצי דין", כתבה בעמוד הפייסבוק הרשמי של "אורלי וגיא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכאי כל עוד יוכח ששיחק ב"מציצים". וילנאי./מערכת וואלה!, צילום מסך

בתכנית התחקירים שלה היא מציגה פרסונה חוקרת ונשכנית אך כעת אורלי וילנאי מגיבה על פרשת "השר הבכיר" ומבקשת מהציבור לא למהר לשפוט את המעורבים: "שלום חברים. זאת אורלי. ממיטת חוליי אני מרגישה צורך עז לכתוב נוכח מחול השדים החדש סביב השר [שרובכם יודעים מיהו] שהגיעו מים עד נפש", כך כתבה וילנאי בעמוד הפייסבוק הרשמי של התכנית "אורלי וגיא" אותה היא מנחה לצד בן זוגה גיא מרוז.

"לא יכול להיות ש- 15 שנה אישה יושבת בקונכייתה ולפתע בדיוק ברגעים קריטיים פוליטיים של אותו שר, בוער לה לדבר. לא יכול להיות שמדינה שקבעה התיישנות פתאום שוקלת בכלל חקירה ולא יכול להיות שכולנו נסתער פעם אחר פעם ונטרוף בני אדם חיים לפני שהוכחה אשמתם".

וילנאי ממשיכה וכותבת "גילוי נאות. אני מאוד מעריכה את אותו שר מדובר כי הוא איש של עשייה, חברתית, אמיתית ואדם טוב. נכון, לא הייתי שם לפני 15 שנה כדי לדעת בוודאות אבל אני כן יודעת בוודאות שאנחנו הנשים לא קורבנות מעצם היותנו נשים. אנחנו לא חלשות בהגדרה כדי לומר לא או לעמוד על שלנו או לקום בזמן ולדבר. לפחות לא כולן".

בנוסף מתייחסת וילנאי לביקורת שהיא צופה שעלולה לקום עליה, לאור העובדה כי לא מזמן שודר תחקירה לפיו אנשי חבורת לול נתנו יד חופשית להטרדות מיניות ואף לקחו חלק בניצול קטינות בתקופת זוהרם.

"אני יודעת שתגידו עכשיו שאנחנו חזרנו לחבורת לול, ארבעים שנה אחורה, אבל ההבדל עצום", מסנגרת וילנאי. "עשינו את זה בתחקיר על סדרה של מעשים שהוצלבו בכמה וכמה עדויות בפרספקטיבה רחוקה מספיק כדי לא לשלוף מהמותן. אם השר עשה משהו, ואני מתקשה כל כך להאמין, אז כמובן שהוא צריך לשלם. אבל אם לא אז כולנו חייבים לשלם כי הפכנו להיות חברה של מפיצי דיבה הולכי רכיל וחורצי דין".

כזכור, אמש (ראשון) פורסם כי היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בוחן בימים אלה מידע לפיו שר בכיר בממשלה הטריד מינית מזכירה שעבדה תחתיו לפני יותר מעשור. לפי הפרטים, האירוע התרחש לכאורה לפני מספר שנים וכלל מעשים בעלי אופי מיני. בנו של השר התייחס גם הוא לפרשה בעמוד הפייסבוק שלו כאל "רדיפה פוליטית".

עם זאת, הוחלט לפתוח בבדיקת אמינות הדברים והאם חלה התיישנות על העבירה לכאורה. בלשכתו של השר סירבו להתייחס לטענות נגדו. מקורבי השר אמרו הלילה כי אין לו מושג במה מדובר והוא לא שמע את שם האישה מעולם.

ומה אם תגלו שהשר הבכיר היה בחבורת לול? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully