וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיטורים בגלובס: כתבת הרכילות מיכל גלנטי עוזבת

24.3.2014 / 13:27

כתבת הרכילות של גלובס מיכל גלנטי אשר כתבה את מדור הרכילות העסקית ”השיחה” היא בין מפוטרי תכנית ההתייעלות, כך נודע לוואלה! ברנז’ה. הבלוג FEEDER ייסגר

הקיצוצים בגלובס: כתבת הרכילות של העיתון מיכל גלנטי, אשר בשנים האחרונות את מדור הרכילות העסקית "השיחה" היא בין המפוטרים של תכנית ההתייעלות שיצאה לדרך בשבוע שעבר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

גלנטי כתבה את המדור בשלוש וחצי השנים האחרונות - מאז החליפה את מלי זיידמן. גם מי שערכה את המדור, כסגנית עורכת מוסף "גלובס הערב" עינב בן יהודה, קיבלה זימון לשימוע והיא צפויה לעזוב את גלובס. בן יהודה חזרה רק לאחרונה מחופשת לידה.

עוד נודע כי בלוג הרשת ותרבות האונליין "FEEDER" אותו השיק גלובס לפני שנתיים - ייסגר. את הבלוג הפעיל גלובס בשיתוף עם חברת הדיגיטל K-Logic והוא התמקד בחדשות מתעשיית האינטרנט, סרטונים ויראליים, קמפיינים דיגיטליים וכדומה.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, ביום חמישי הודיע מנכ"ל גלובס איתן מדמון הודיע כי המגעים בינו לבין ועד העובדים הגיעו למבוי סתום וכי הוא מוציא לדרך את תכנית ההתייעלות וצמצום כח האדם. את הודעתו ליוו זימונים לשימועים שקיבלו 13עובדים, בהם עיתונאים וחברי ועד.

מגלובס נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי מדור הרכילות העסקית "השיחה" ימשיך להתפרסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully