וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בגלובס: עובדים נטשו את המערכת במחאה על הליך הפיטורים

25.3.2014 / 13:06

בית הדין לעבודה התיר להנהלת גלובס לבצע שימועים לעובדים, ובעוד אלה מתקיימים החליטו עובדי העיתון הנותרים לנטוש את בניין המערכת בראשון לציון במחאה. "הוליכו אותנו שולל במשך ארבעה חודשים רק כדי לקדם פיטורים"

המשבר בגלובס מחריף: לוואלה! ברנז'ה נודע כי עובדי העיתון, למעט עורכים בכירים, החליטו לנטוש לפני שעה קלה את בניין המערכת בראשון לציון וזאת במחאה על שימועים לפני פיטורים המתקיימים לחבריהם במערכת. בהנהלת העיתון טוענים כי העיתון ייצא לאור כסדרו, אולם עובדי גלובס מטילים בכך ספק.

אתמול עתרו עובדי גלובס לבית הדין לעבודה כנגד הליך הפיטורים של 13 חברי מערכת עליו הודיע בשבוע שעבר מנכ"ל האתר איתן מדמון. בית הדין התיר להנהלה לבצע שימועים, אולם אסר עליה להודיע על פיטורים עד לקיום דיון בנושא. מועד לדיון נקבע ליון ראשון הקרוב, והליך השימועים החל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערכת גלובס השוממת, היום אחר הצהריים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נציגי העובדים הסבירו היום את ההחלטה לנטוש את המערכת: "כדי לחזק את עמידתם של חברינו בשימועים ולתת להם כתף במאבקם על משרותיהם, על מנת להביע את שאט הנפש שלנו ממהלכי ההנהלה האחרונים, וכן כדי להציג את נחישות העמידה המשותפת שלנו על זכויותינו בניסיון לשפר את תנאי ההעסקה של כולנו".

מהנהלת גלובס נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי למרות נטישת העובדים, העיתון ייצא לאור כסדרו: "ועד העיתונאים החליט על הפסקת העבודה באופן פתאומי בשעה 13:00. מערכת גלובס נערכה כתוצאה מכך להוצאת עיתון כסדרו ועם מינימום פגיעה לקוראיו", לשון תגובת גלובס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully