וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי קירשנבאום ישמש כחבר דירקטוריון ערוץ 10

26.3.2014 / 14:48

העיתונאי הוותיק נבחר לשמש כחבר דירקטוריון הערוץ מטעם עו"ד ניצה פוזנר, המחזיקה ברבע ממניות הערוץ בנאמנות. ערוץ 10: "מברכים על המינוי"

מוטי קירשנבאום ימונה לחבר דירקטוריון ערוץ 10 מטעם נאמנת הערוץ המחזיקה ב-25% ממניות רון לאודר. כזכור, בסוף שנת 2013 הודיע לאודר על כך שהוא מושך את ידיו מערוץ 10 ונציגיו בדירקטוריון אבי בלשניקוב ומיכל גרייבסקי פרשו ממנו.

מניותיו של לאודר הועברו לבעל השליטה יוסי מימן, אולם הרגולציה מגבילה את היקף האחזקות שלו בערוץ. מסיבה זו הועברו המניות לעו"ד ניצה פוזנר, המחזיקה בהן בנאמנות. פוזנר החליטה, כאמור, למנות את קירשנבאום לדירקטור מטעמה - וזאת לשביעות רצון הנהלת ערוץ 10. לצד קירשנבאום חברים בדירקטוריון זאב פלדמן המייצג את ארנון מילצ'ן, כן בעל השליטה יוסי מימן וסמנכ"ל חברת "מרחב" שבבעלתו ליאו מלמוד.

קירשנבאום, איש תקשורת וותיק, לקח חלק בייסוד הערוץ הראשון ושימש בו ככתב, עורך, מנהל חדשות, מנהל תכניות ומנכ"ל ושימש כמנכ"ל רשות השידור. הוא מגיש לצד ירון לונדון את תוכנית האקטואליה היומית "לונדון את קירשנבאום" ומביים סרטים דוקומנטרים. בשנה שעברה העניקה לו האקדמיה לטלוויזיה לשנת פרס מפעל חיים.

מערוץ 10נמסר בתגובה: "הצטרפות של איש תקשורת ותיק ומוערך כמו מוטי קירשנבאום לדירקטוריון הערוץ היא דבר שצריך לברך עליו, אז אנחנו מברכים עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully