וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

27.3.2014 / 15:27

מי עזב את גלובס מרצון • מה יקרה למדור הטלוויזיה של "ישראל היום" • מתי תשוב חגית גינזבורג להתחכך בסלבס • מדוע נפלה עטרת ראשם של אנשי "רדיוס" • ויש עוד. הכל בפנים

כשברקע הליך הפיטורים הדרמטי ב"גלובס" הודיע הפרשן המשפטי של העיתון יובל יועז מיוזמתו כי הוא עוזב. יועז כותב בעיתון בחמש השנים האחרונות. בעברו סיקר את תחום הפלילים ב"ידיעות אחרונות" ולפני זה את תחום המשפט עבור עיתון "הארץ".

ציטוט ממכתב ההתפטרות? בבקשה: "לאחר לבטים רבים הגעתי להחלטה לסיים את עבודתי בגלובס ולהמשיך לאתגרים חדשים. אני מודה לגלובס על השנים שאותן ביליתי במחיצתכם, ותמיד תהיה שמורה לעיתון פינה חמה בליבי. ואולם, הגיע הזמן לעבור הלאה". התיק סגור.

חגית גינזבורג תערוץ תכנית בידור חדשה שתעסוק בסלבס ותשודר בערוץ E - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לתכנית קוראים "הנבחרת" ומפיקה אותה חברת טלעד. גינזבורג סיקרה בעבר את עולם הזוהר ככתבת מגזין "פנאי פלוס" ובעבר הייתה גם חברת מערכת "ערב טוב עם גיא פינס". את "הנבחרת" יפיק אורי זיו שבעצמו שימש בעבר ככתב שטח בחדשות ערוץ E.

משחק רדיוס

תחנת הרדיו "רדיוס 100FM" נאלצת להיפרד מאחד הטאלנטים הבולטים שלה, מושיקו שטרן, שמגיש בה את התכנית היומית "VIP". כהן מגיש את התכנית בארבע השנים האחרונות, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי השבוע הודיע להנהלת הרדיו על עזיבה.

ומי שתהה במה עסוקה אתי אנטה-שגב מאז פרשה מראשות חטיבת התרבות של גלי צה"ל: בימים אלה היא משמשת כמנהלת אומנותית של מופע לזכרה של נעמי שמר שישודר בזכיינית רשת בערב יום העצמאות.

מבקרת הטלוויזיה של "ישראל היום", שיר זיו, צפויה לצאת בקרוב לחופשת לידה. יתמקמם על כורסת הטלוויזיה ויחזיק בשלט במקומה: סגן עורך מוסף "ישראל שישבת" אסף שלונסקי.

רפי גינת LIKE

תזוזות בנמל יפו: חבר מערכת תכנית הבוקר של ערוץ i24news, עמית קלינג, יצטרף למערכת החדשות של אתר האינטרנט של הערוץ כעורך. קלינג, בעל בלוג באתר "הארץ", שימש בעבר כעורך מדור התרבות של נענע10 ועורך מדור הקולנוע של "עכבר העיר". אגב i24news - לאחרונה הוחלט בערוץ התלת-לשוני לאחד את מהדורת החדשות המרכזית עם רצועת האקטואליה של הערב.

ערוץ 10 גייס מנהל מדיה חברתית חדש, שמו אביהוא שאלתיאל והוא יהיה אחראי על עמודי התכניות השונות על הערוץ בכל הרשתות החברתיות. בשנתיים וחצי האחרונות ניהל שאלתיאל את מערך המדיה החברתית של HOT מטעם "טוויסטד" ובעבר ניהל את הפורומים של "תפוז".


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully